21.april Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Noen som vet om det er greit å ta en paracet i uke 36? Har sånn dundrende hodepine....
Fregnefjes*to barns mor* Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Jeg er selv i uke 32. Tok en tabelett for noen dager siden. Jeg tar sjelden tabeletter og de sier at man ikke skal ta smertestillende når en er gravid. Jeg tror det er bedre at en tar en tabelett om en har vondt som ikke går over av seg selv. Har sjekket med apoteket og paracet er det som anbefales om en må ta noe smertestillende.
rødhette* Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Dere kan sjekke opp alle legemidler på www.felleskatalogen.no, for å se om de er trygge å ta under graviditet eller ikke. Evt lese pakningsvedlegget hvis dere har det
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Selvfølgelig! Legen min sa "bare spis paracet!" så lenge du ikke tar mer enn max 1-2 tabletter 3 ganger daglig... Så bare ta du Må selv ta paracet hver eneste natt jeg.. og min bebis er like frisk og rask for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå