Gjest Skrevet 2. januar 2007 #1 Del Skrevet 2. januar 2007 jeg har lyst på dobbeltnavn, og synes markus er veldig pent... men litt vanskelig å finne noe som passer til! noen som har noen fine forslag? samme om markus kommer som navn nr 1 eller 2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 2. januar 2007 #2 Del Skrevet 2. januar 2007 Markus Endre Fridtjof Markus Mikkel Markus ...dette var vanskelig gitt! Hva med bare Markus??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til Isak Skrevet 2. januar 2007 #3 Del Skrevet 2. januar 2007 Markus Mathias funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PirimittmittMarion Skrevet 3. januar 2007 #4 Del Skrevet 3. januar 2007 Markus Aleksander? John Markus? Markus Andrè Markus er et veldig sterkt navn i seg selv da! Vet ikke om jeg ville hatt det dobbelt i det hele tatt. Måtte blitt det første jeg sa i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #5 Del Skrevet 3. januar 2007 Markus Elias - det var finest! Lars Markus Markus Jonatan Markus Johannes Markus Kornelius Iver Markus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrimle Skrevet 3. januar 2007 #6 Del Skrevet 3. januar 2007 Markus Oliver synes jeg klinger fint:) Emil Markus Markus Olander Aksel Markus Markus står jo fint alene også? Lykke til med navne valget..var vanskelig å finne noe som passer til Markus gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå