Stratos med 3 barn Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Min guttunge er snart 4 mnd og jeg har jobbet masse med han og søvn, så nå sovner han av seg selv (ikke brukt skrikekur etc), men så er det det at vi helt har glemt far..... Nå skal far begynne å legge og det er bare hyling og skriking. Jeg trenger seriøst tips her! Hva gjør vi? Ikke be meg reise å la far klare det selv a, for jeg har gjort det, noe som uten unntak har medført at guttungen har skriki seg i søvn
Jerry 82 Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Heisann! Har samme problemet selv, går helt fint når jeg legger gutten nå, men som oftes blir det styr når pappaen skal legge... har ikke så mye råd å gi deg, bare si at vi er i samme situasjon håper noen kan gi oss noen gode tips! Jeg liker heller ikke å la gutten gråte seg i søvn, så syns ikke det er noe alternativ..
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Ta noen tilvenningsdager hvor far gjør litt av rutinen og du gjør det du pleier slik at det ikke blir noen forandring på den biten. På denne måten kan far gjør alt likt... fortsett med at far gjør mer og mer mens du er med og tilslutt tar far over, med deg tilstede. Når det går bra, så kan dere forsøke med bare far!
Molait Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Skulle svare samme som Jerry her:) Har vært mye mas å legge ham for begge. Nå går det litt lettere med meg, mens det har blitt værre med far. Hylskriker selv om han har ham på armen. Aner ikke hva vi skal finne på. Ender jo som regel med at jeg tar over og det er jo å gjør seg en bjørnetjeneste. Men som du sier det med å gråte seg i søvn..sukk. Lurer på om det kan være en ide at far gir siste måltid på flaske inne på soverommet? Og så rap og natt. Hmm..
Stratos med 3 barn Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2007 Godt det ikke bare er vi Ja, det med å ta rutinene sammen og at far etterhvert skal ta over litt er der vi er nå, men det er jo regne krigen før vi nesten har begynt.... Skikkelig lite moro! Vel, far må kanskje gå den samme veien som jeg har gjort og da tar det jo litt tid før guttungen blir fortrolig med det, ser det ut for..... Forøvrig er jo disse fedrene noe for seg å da! I sta sa jeg til han; stryk guttungen på kinnet og si natta, gå deretter bare ut av rommet. Som den gode faren han er lente han seg ned i senga å kysset guttungen på kinnet.... og han begynte å gråte.... huffa meg må smile litt å!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå