lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 2. januar 2007 #1 Del Skrevet 2. januar 2007 De siste mnd har jeg skrevet ganske så utfyllende ang. syklusene mine i ff charten, og når jeg nå satte å leste igjennom og tenkte litt, så lurer jeg på om jeg kanskje har "funnet" noen nye symptomer.. Sitter midt i el perioden nå, derfor jeg måtte lese litt. he he vel, er kanskje bare innbildning, men dette har da gått igjen i de 5 siste syklusene mine, og dukker bare opp før el. De vanlige tegnene mine har alltid vært stramt og ømt i korsryggen, el slim og stikk i den eggstokken egget slippes fra.. Men nå ser det ut til at jeg kan adde sånne shaky stevens aktige skjelvinger i kroppen, hjertebank, svimmelhet, urinerer ofte, hodepine og litt uggen i magen? Trenger ikke stemme for noen av dere andre, men kan kanskje være en hjelper for dere som ikke merker de andre el symptomene? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7619800-tror-jeg-har-oppdaget-nye-el-symptomer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå