Gå til innhold

oi oi oi oi...angående skrikekuren vi begynte på i går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går tok det ca 40 min før hun sovnet..i dag tok det bare 18 min!!!! JIPPPPPPPPIIIIIIII... dette går MYE bedre enn forventet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og forresten, hun har vært i skikkelig godt humør i heledag..vært mye mer uthvilt enn hun har vært på laaaaang tid..siden hun ikke har våknet så mye i natt...;)

Skrevet

Så flott mamsen!

Gratulerer -og stå på!

Skrevet

Hvordan gikk dere frem og hvordan var det før dere begynte?

Driver å skal jobbe med det nå selv. Utrolig nok tok det bare 10 min uten hyl i dag?! men satt å holdt smokken o.l. da.

Tar som regel 30-60 min. Med masse gråt og hyl. Han har bedret seg litt, men er helt umulius når far skal legge.

Så fint det har gått så bra for dere:)

Skrevet

er pappaen som har gjort det..han har sittet på rommet og gått bort til henne sånn ca hvert 3-5 min.. lagt henne ned tatt dynen på og sagt at nå skal hun sove..og at han er veldig glad i henne... så har han gått vekk igjen..har sittet bak sengen sånn at hun ikke har sett han så mye..for da ble hun mer hysterisk...

før vi begynte så kunne vi ikke ligge henne i sengen i det heletatt... jeg måtte amme henne eller bysse henen i søvn... så det er blitt MYE MYE MYE bedre.. i går sov hun 4 timer i strekk og det skjer omtrent aldri..pleier å våkne MANGE ganger natt og kveld..i går våknet hun to ganger...helt greit!;)

Skrevet

Synonym

takk!;)

Skrevet

Her og er jeg overrasket over hvor bra det har gått!!

Første kvelden var helt klart værst =(

Men dagen etter mye lettere! Hun prøver seg av og til (skrike seg til å bli plukka opp), og da tar det vel 30 min før hun sovner. Men stort sett legger hun seg "frivillig" med en gang. Brukte bare noen dager på å få det sånn =) Begynte da hun runda 6 mnd... Knallfornøyd!!!

Men passer på å legge henne når hun gnir øya og sånn da... Og det er ikke før i 9-10 tiden =( Skulle gjerne hatt henne i seng før... Men man kan vel ikke få alt på en gang =P

Skrevet

så bra at det fungerer for dere og..;)

datteren vår er trøtt i halv 7-7 tiden stortsett... har bare blitt tidligere og tidligere den siste mnd...så plutselig vil nok jenten din og sovne før

Skrevet

Så bra at det har funket så godt! Vi begynte på denne metoden i dag vi, da lillegutt bare vil sovne når han blir vugget i vognbaggen, og vi vil få han over i senga i god tid før han vokser ut av baggen. Da vi la ham for dagshvilen sin tidligere i dag tok det over en time før han sovnet, men han sovnet til slutt etter at jeg begynte å lese for ham. Pappaen sitter inne på rommet med ham nå, og jeg hører at han ikke er helt fornøyd, så jeg håper bare han sovner fort! Er ikke noe gøy dette, men håper det går bedre i dagene som kommer...

Skrevet

du får bare tenke på at det gikk mye bedre for oss i dag da..;) er jo bare halve tiden...

på dagen pleier jeg å gå tur med henne når hun sovner.. syns det er greit at hun er vant med å sove i vognen på dagen... så skal bare fortsette med det tenker jeg...

Skrevet

Ja, vi tenkte egentlig det vi også, men bestemte oss for å prøve likevel for å se hvordan det gikk, siden vi ikke kom oss ut med han i dag. Høres heldigvis ut som han begynner å bli litt roligere nå da, håper ihvertfall det! =)

Skrevet

Hvordan gikk det?

datteren min våknet igjen nå litt over halv elleve.. jeg tok henne opp, gav henne litt pupp så tok sambo henne igjen..la henne fint i sengen...det var kl 22.50 og nå sover hun 22.58..så 8 min faktisk!og ikke hylte hun heller..bare sutret.. flinke flinke jenten min!;) kjempe stolt av henne no!;)

Skrevet

Så bra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...