Gå til innhold

klemmer dere på magen?? :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som driver og klemmer, trykker, beføler magen? Forfølger fosterets hender og føtter når dere kjenner babyens små søte bein og armer rett under håndflatene eller fingrene deres? jeg gjør det, og jeg ble så forbanna her en dag da det var noen som sa til meg at det ikke var normalt og drive på sånnn med magne???? Stakkar babyen osv..??? Den blir stressa?? Kan brekke/briste noe??? osv... er dette fakta? Hva gjør dere?? Hjeeeelp, begynner å bli redd nå om jeg rett å slett har skadet henne, når intensjonen var å kose å få kontakt med henne:*(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei,et kan jeg ikke tenke mg,de ligger jo godt planta inni en ballong!jeg gjør akurat det samme å det virker som om babyene mine liker det.men jeg vet ikke altid hva det er jeg tar på da(arm,hånd,fot)i og med at jeg har to inni der er det litt vanskelig å ha kontoll på d.jeg tror du bare får en kontakt med babyen som er sunt for både deg og lille.

christine -tvillinger uke 29+4

Skrevet

Jeg gjør som deg, klemmer og dytter, koser og leker med henne! Har ikke tenkt på at det kan være farlig engang, ho ligger jo beskyttet inne i magen! Og legen klemmer da mye hardere når han skal måle SF og sjekke leiet...

Skrevet

Jeg gjør akkurat det samme som deg!!

Tror da ikke det gir noen skader! Det hadde jo vært rart... De er jo tross alt godt polstret der inne!

Skrevet

jeg og gjør det:) er jo eneste måten man får kontakt med de før de kommer:) åsså er det jo kos:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...