Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som har tips om hvor jeg kan få kjøpt vugge i tre??? Min kjøre skulle lage en, men ser ikke ut til at tiden strekker til....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

Har du sett på finn??? Det er en del der. Kan jo bare kjøpe ny maderas!!

Gjest julimamma
Skrevet

Hei! Så på profilen at du hadde et så fint og klart bilde av den lille i magen! Hadde du digitalkamera med deg på ul, el?

Skrevet

Hei FruJuni. Nei intet kamera med, dette er de bildene UL-dama tok med maskinen der...Vi var veldig heldig med alle bildene fra UL. Fikk 6 stk, men har bare lagt ut det ene. :o)

Gjest julimamma
Skrevet

Ok, så du har scannet det inn på pcn da?

Skrevet

Jeg har akkurat fått en fin trevugge som jeg vet er kjøpt på et utsalg i et fengsel. Vet at det er slike utsalg ved flere fengsler, men så bla. et ved Oslo kretsfengsel før jul. Vet at de lager mye fint der, og at prisene er moderate.

Skrevet

Jeg har foreløpig funnet den billigeste vugga på skeidar (1399,-). På nettsiden til skeidar er den bare i hvitt, men vil tro man kan få den i trehvit også. Her leita flere ganger på finn.no, men de forsvinner veldig fort og på div nettsider til enkelte fengsler koster de mer enn de på skeidar.

Har frem til mai, men likevel...

Skrevet

Vet du får kjøpt det på Skidar..til en 1200kr.Har sjekket litt rundt på vugger jeg også..og fant en fin en der.

Skrevet

aurora:

Den du fant på skeidar, var den malt? For den eneste jeg fant der kostet 1400 og kan jeg spare 200kr vil jeg jo det. Hvor var den skeidar butikken? Kan jo være at de ikke har den samme her jeg bor...

Skrevet

De hadde en i tre og en i malet hvit.Den skeidar butikken er i nord-trønderlag.Sjekka den får jul,ønsket meg ei slik av mine foreldre.Kosta da 1200kr...kan hende den var på tilbud..husker ikke helt.

Skrevet

sjekka skeidar på nettet no..her jeg bor nå så har de kun en hvit malt vugge til 1399kr.

Skrevet

Min svigermor sa det var noen veldig fine på Bærum fengsel. Lager det sikkert i flere til en billig penge som en annen over her også skrev. Vet jo ikke hvor du bor.. :-)

Skrevet

Hmmm, jeg får ta meg en tur innom butikken, tenker jeg. Kan jo være at de har/kan få tak i den umalte til 1200,-

For tre år siden var jeg også å titta på vugger på skeidar og da fant jeg denne som var i trehvit og den kosta 1200 da. Så det er nok den samme vugga. De legger jo ikke ut alt på nettet heller, så det beste er nok å snakke med dem selv.

Skrevet

Var å så på nettsiden til oslofengsel.no nå og der her de en til 300,- men det står ikke om dette er til baby eller dukker... Og til den prisen ville jeg tro den var en dukkevugge.

Skrevet

Jeg kjøpte en på finn.no - henta den nå i kveld. Kjempe fin. 500,- Kjempebillig.......

Skrevet

Flott vugge Go'mamma'n :o)

Jeg klarer ikke helt bestemme meg om jeg vil ha hvitmalt eller vanlig tre....Takk for alle svarene.. kommer jeg over noe så skal jeg gi dere en lyd :o)

Skrevet

Fin, ja. Vi skal male den hvit, vi da.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...