Strålende Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Hei, noen som har tips om hvor jeg kan få kjøpt vugge i tre??? Min kjøre skulle lage en, men ser ikke ut til at tiden strekker til....
Nanna:-D Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Hei... Har du sett på finn??? Det er en del der. Kan jo bare kjøpe ny maderas!!
Gjest julimamma Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Hei! Så på profilen at du hadde et så fint og klart bilde av den lille i magen! Hadde du digitalkamera med deg på ul, el?
Strålende Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2007 Hei FruJuni. Nei intet kamera med, dette er de bildene UL-dama tok med maskinen der...Vi var veldig heldig med alle bildene fra UL. Fikk 6 stk, men har bare lagt ut det ene. )
Gjest julimamma Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Ok, så du har scannet det inn på pcn da?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har akkurat fått en fin trevugge som jeg vet er kjøpt på et utsalg i et fengsel. Vet at det er slike utsalg ved flere fengsler, men så bla. et ved Oslo kretsfengsel før jul. Vet at de lager mye fint der, og at prisene er moderate.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har foreløpig funnet den billigeste vugga på skeidar (1399,-). På nettsiden til skeidar er den bare i hvitt, men vil tro man kan få den i trehvit også. Her leita flere ganger på finn.no, men de forsvinner veldig fort og på div nettsider til enkelte fengsler koster de mer enn de på skeidar. Har frem til mai, men likevel...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. januar 2007 #9 Skrevet 2. januar 2007 Vet du får kjøpt det på Skidar..til en 1200kr.Har sjekket litt rundt på vugger jeg også..og fant en fin en der.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. januar 2007 #10 Skrevet 2. januar 2007 aurora: Den du fant på skeidar, var den malt? For den eneste jeg fant der kostet 1400 og kan jeg spare 200kr vil jeg jo det. Hvor var den skeidar butikken? Kan jo være at de ikke har den samme her jeg bor...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. januar 2007 #11 Skrevet 2. januar 2007 De hadde en i tre og en i malet hvit.Den skeidar butikken er i nord-trønderlag.Sjekka den får jul,ønsket meg ei slik av mine foreldre.Kosta da 1200kr...kan hende den var på tilbud..husker ikke helt.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. januar 2007 #12 Skrevet 2. januar 2007 sjekka skeidar på nettet no..her jeg bor nå så har de kun en hvit malt vugge til 1399kr.
mor i mars :-) Skrevet 2. januar 2007 #13 Skrevet 2. januar 2007 Min svigermor sa det var noen veldig fine på Bærum fengsel. Lager det sikkert i flere til en billig penge som en annen over her også skrev. Vet jo ikke hvor du bor.. :-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. januar 2007 #14 Skrevet 2. januar 2007 Hmmm, jeg får ta meg en tur innom butikken, tenker jeg. Kan jo være at de har/kan få tak i den umalte til 1200,- For tre år siden var jeg også å titta på vugger på skeidar og da fant jeg denne som var i trehvit og den kosta 1200 da. Så det er nok den samme vugga. De legger jo ikke ut alt på nettet heller, så det beste er nok å snakke med dem selv.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. januar 2007 #15 Skrevet 2. januar 2007 Var å så på nettsiden til oslofengsel.no nå og der her de en til 300,- men det står ikke om dette er til baby eller dukker... Og til den prisen ville jeg tro den var en dukkevugge.
Go`mamma`n... Skrevet 2. januar 2007 #16 Skrevet 2. januar 2007 Jeg kjøpte en på finn.no - henta den nå i kveld. Kjempe fin. 500,- Kjempebillig.......
Strålende Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #18 Skrevet 2. januar 2007 Flott vugge Go'mamma'n ) Jeg klarer ikke helt bestemme meg om jeg vil ha hvitmalt eller vanlig tre....Takk for alle svarene.. kommer jeg over noe så skal jeg gi dere en lyd )
Go`mamma`n... Skrevet 2. januar 2007 #19 Skrevet 2. januar 2007 Fin, ja. Vi skal male den hvit, vi da.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå