Gå til innhold

Hvor lang tid tok det fra dere begynte med skrikekur til barnet sovnet rolig av seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom opp i et annet innlegg, og så ble jeg så nysgjerrig. Har hørt så mye forskjellig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg jo sett definisjonen på skrikekur og oppdaget at det ikke er det vi har forsøkt da:p

Hva skal man kalle det vi har gjort... Hmmm... Aner ikke men det inkluderte masse grining fra oss begge i allefall:p

Første dagen, 5 timer med grining og sutring og trøsting, så 1 time og så 30 min. Så det gikk fort nedover. Nå er vi nede i 1-2 min med sutring før hun sovner:)

Skrevet

Det tok to netter med skriking, første natten mye skriking, andre natten vesentlig mindre. Tredje natten sov hun helt gjennom. nå skriker hun max 2 min fra vi legger henne til hun sovner, uansett når på døgnet.

;-)

Skrevet

Takk for svar. Noen flere?

Skrevet

Hos oss tok det 45 min, så 30, så 15, så noen min. Siden det har det gått opp og ned, får man vel si. Når jeg legger henne når hun er trett i øynene (før hun gnir seg, og før sutring) går det kjempefint!

Skrevet

Første natten 1,5 time med skriking. sov så 2 netter og så en natt med 1,5 time skriking igjen. Etter det har hun sovet 12 sammenhengende timer, gjort det i 5-6 uker nå.

Men vi begynte ikke før hun nærmet seg 10 mnd. da hadde hun fått fast føde 4 gangerom dagen i 2-2,5 mnd.

Skrevet

vi begynte i går.. da tok det 40 min før hun sovnet. når hun våknet på natten fikk hun komme oppi til oss og brukte litt tid før hun sovnet igjen.

i dag sovnet hun eter 18 min..våknet etter 3 timer og sovnet igjen etter 8 min. så det går riktig vei..hun gråt nesten ikke heller, bare sutret..så jeg satser på at det skal gå bedre etterhvert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...