Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som vet om clearblue test kan vise feil positivt svar? I så fall hva kan årsak til dette være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det blir for mye urin....les vedlegget på testen, tror det kan stå litt der :o) Tror nok heller det er QR som er mest upålitelige, CB er mer til å stole på! Hvis du får en positiv test og du har gjort det på rett måte så er den nok positiv ;o)

Skrevet

testen kan også faktisk vise feil hvis man holder den litt for lenge i urinen.

men tror det er 0-10000000000000 kjangs for at cb slår feil :)

ta en ny test i morgen da, for sikkerhets skyld?

Skrevet

CB viste feil på meg en gang.... :-(

Fikk en svak strek en gang, men mensen kom den dagen. Mulig det var en kjemisk, det vet jeg jo ikke. En annen gang fikk jeg et halvt kryss på en måte, hvor resultatet ble som en T liksom....merkelig...

Lykke til :)

Skrevet

Tusen takk for svar.

vet du hvor langt du var på vei da? :-)

Skrevet

Spør du meg? På de to testene jeg snakker om var jeg ikke gravid....

Skrevet

Dette fant jeg i et annet innlegg:

kjemisk gravid er når man får en positiv test og så blir den negativ og man får mensen...som da betyr at akkurat da man testet var der nok hcg til å gi utslag...men det blir ikke noe av det...og neste gang man tester har det sunket så det ikke gir utslag. Vanligvis svake tester.

les på www.pernille.info...velg tester og så falske positive tester

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Skrevet

Hei dere!

Jeg opplevde akkurat dette. Forrige pp så fikk jeg svak positiv test på ikm dagen, og dagen etter. Og så kom tr...

Det er første gang det har skjedd, så jeg tenker at kanskje egget ble befruktet men ikke festet seg.

Nå har jeg ikm på torsdag og er veldig spendt.

Lykke til!

Skrevet

tasseline: er nok store sjanser for at det var det som skjedde ja :o(

Lykke til med ikm ;o) Håper tr ikke kommer!

Skrevet

Tusen takk!

Tok selvfølgelig en test i dag for jeg er så dårlig til å holde meg, og den var negativ. Men jeg nekter å gi opp av den grunn. Egentlig så er jeg litt usikker på ikm, for el var 23 desember... da er den vel egentlig enda senere? Jeg har litt ustabile sykluser ser du.

:)

Skrevet

Da kan du teste tidligst rundt 6.januar, så det er onk for tidlig. En vanlig lutealfase (tiden mellom el og ikm) varer som regel 12-16 dager.

Skrevet

Akkurat. Det var godt å høre. Tusen takk for svar. Har en test igjenn, og skal prøve så godt jeg kan å spare den til da!

:)

Skrevet

har vært borti flere tillfeller av at Quick respons testen har vist negativ og Clear Blue er positiv. Personene har vært gravide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...