Gå til innhold

barnehager i bergen vest!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal søke barnehage og har ikke peiling på hva jeg skal skrive på lista.. bor i fyllingsdalen og lurer på om noen som kjenner til bra barnehage strekning fyllingsdalen-alvøen-godvik området..

Skrevet

du har jo eventyrskogen som er rett før du kommer til lyskrysse ovenfor vestkanten.. den har et veldig fint uteomådet.... kladden er i godvik..en nesten helt ny barnehage..med en svømmehall eller noe osv...Betanien i fyllingsdalen er en veldig bra barnehage syns jeg..var iallefall det når jeg hadde praksis der for noen år siden....

Skrevet

tusen takk for tips.. hvordan ville du evt rangere dem? er de veldig store/mange unger der. tenker at små r best men vet jo ikke jeg..

Skrevet

Betanien har 3 avdelinger..de andre to vet jeg ikke helt... vet at Betanien har et veldig fint uteområdet og..og er veldig flink til å gå turer med barna...og har masse fint opplegg..må si at jeg likte den barnehagen veldig bra..men nå er det 3-4 år siden jeg var der da...men de som jobbet der da hadde jobbet der i 10 år så tror nok det de samme som er der enda stortsett

det kan være lurt å gå inn på hjemmesiden til barnehagene...er mange som har det iallefall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...