MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 2. januar 2007 #26 Skrevet 2. januar 2007 Alt som kan gi litt ekstra håp er verdt å prøve Jeg er ikke spesielt vond å be for tiden..
Suss@ med 3 gutter Skrevet 2. januar 2007 #27 Skrevet 2. januar 2007 hehe, satt her og vurderte om jeg skulle starte en tr kennel,, kan jo tjene penger på det,..hihihi:) men jeg vil jo ikke ha besøk av de neste mnd..så denne mnd er det gratis prøve periode, for de som ønsker..,siden jeg legger ned om en uke...hehe.. oj kjeder meg litt her...
Suss@ med 3 gutter Skrevet 2. januar 2007 #28 Skrevet 2. januar 2007 majja-10.pp har du vært på utredning eller noe sånt??
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 2. januar 2007 #29 Skrevet 2. januar 2007 Nei har ikke det.. Syns jeg må klare å ha tålmodighet litt lenger.. er jo ikke uvanlig å måtte vente ett år.. men begynner å tenke ganske mye på om alt er som det skal være.. samboeren grubler litt han også, og han er egentlig ganske avslappet ift dette..
Suss@ med 3 gutter Skrevet 2. januar 2007 #30 Skrevet 2. januar 2007 de sier jo att å prøve og ikke tenke på det, kan hjelpe..men det er det vanskligste i hele verden akkurat nå,,hehe.. tester du el og sånn??
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 2. januar 2007 #31 Skrevet 2. januar 2007 Ja, ikke sant. Jo mer du prøver å IKKE tenke på det, desto mer tenker du faktisk på det.. Har brukt el-tester, men gjør ikke det nå.. blei nesten helt besatt jeg da.. opp for å tisse på en pinne hver dag, og tenkte nesten ikke på annet... og om jeg var uheldig eller om det var tilfelle, så viste aldri de testene EL. Venninne av søstern som opplevde akkurat det samme, men hu blei da gravid mens hu brukte de testene.. Så jeg går bare etter kroppens egne tegn jeg nå.. og er garantert at jeg har EL! Samtidig så holder jeg meg på ett passe hysterisk nivå, uten å ta helt av... he he
Suss@ med 3 gutter Skrevet 2. januar 2007 #32 Skrevet 2. januar 2007 hehe, jeg ser den med de testene,,best. ei pakke med en heil haug, og brukte nesten opp alle sist periode..hehe, nå har jeg bare noen få igjen... du er sikkert på samme nivå som meg..hehe.en fiiint nivå det;)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 2. januar 2007 #33 Skrevet 2. januar 2007 Det høres kjent ut ja Tenkte ikke på noe annet enn streker og tester, og da skjer det vel ihvertfall ikke noe;) Jeg må nok prøve å tenke og drømme meg bort litt mindre, og smøre meg med litt mer tålmodighet... Når har man liksom "lov" til å sjekke at alt er bra? Hvor lenge bør man ha prøvd?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 2. januar 2007 #34 Skrevet 2. januar 2007 vet ikke helt men jeg tror jeg ville gått til gu undersøkelse vertfalt.. tatt en innvendig ul bare for og sjekke.. jeg er litt manisk på det, så jeg gå 1 gang i året til gu:)
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 2. januar 2007 #35 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har ikm den 7, har utrolig ømme bryst, kjempe vondt i magen (høyre side) humørsvingninger og føler meg litt kvalm til tider og har vondt i ryggen. Jeg vet liksom ikke om jeg tør å håpe for mye, men vil vente med testen til helgen...;o)
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #36 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har ikm 6, og jeg har vært veldig plaget med halsbrann (i forrige svangerskap var jeg plaget fra uke 12 cirka, så vet ikke om dette kommer av event. graviditet eller noe annet) Ellers har jeg vonde brystvorter, og har vært småkvalm.. Håper den sitter...
Suss@ med 3 gutter Skrevet 2. januar 2007 #37 Skrevet 2. januar 2007 for de som ikke har fått det med seg, er det bare å sende tr til [email protected] starter tr kennel,hihihi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå