Gå til innhold

Ny på "slankedebatten"!


Carro og Oscar

Anbefalte innlegg

Hei!

Ny i dette forumet, har først og til holdt til på "bli gravid" men har desverre ikke skjedd noe på den fronten heller. :-(

Jeg har alltid vært "rund" og når ikke har vært det har jeg alikevel følt meg rund... Hater desverre å trene og elsker potetgull.

Veier 76-77 kg og er 1.60 høy.

Har gått på de fleste dietter/kurer/"slankepiller". Mitt siste sprell var å bestille Reductil fra LillePille i ren desperasjon, noe som var fullt lovlig så lenge det er mindre enn 3 måneders forbruk trodde jeg, men etter å ha lest endel tråder her har jeg blitt litt i tvil. Håper pillene kommer så jeg får prøvd. Føler meg litt ukomfortabel med å gå til legen å spørre om resept.

Glad jeg fant dette forumet for jeg trenger støtte fra dere til å holde motet oppe! og ikke minst motivasjon til å begynne å trene...

Ble litt teit start på slankingen da, samboern fortalte nettopp av vi skal på"spis så mye du vill" på peppes pizza med noen venner... men men.

Håper noen kan begynne et sunnere år sammen med meg!!

Lykke til alle sammen!!!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nytt år, nye muligheter!! Føler jeg har hørt og sagt det før, men nå skal jeg skjerpe meg!!!

Prøver å bli gravid jeg også, har bare prøvd siden august så jeg stresser ikke med det ennå.

 

Veier 98 kg, er 170 cm, så du kan jo trygt si at jeg har mange kilo for mye. Men nå er alt snopet spist og det skal ikke kjøpes inn nytt. Treningsklærne er nyvaskete og klare til å bli utslitt

Nå har mannen heldigvis begynt å trene og da har han lovet å dra meg ut av sofaen og evt gi meg et spark i baken når det trengs. Trenger noen som kan holde meg i ørene :-)

 

Lykke til til deg også. Snakkes kanksje senere her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...