Gå til innhold

For dere som har lagt på dere masse.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lagt på meg massssse, huff.

9 kg og jeg er i uke 18

Har dere noen trøstende ord til meg?

Jeg var litt overvektig fra før så dette ser ikke bra ut.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen

Du har jo "lov til" å være rund nå, veit du!) Og med en liten baby i sommer kan du jo gå mange deilige turer og bli brun og lekker - da fyker nok kiloene av, skal du se. Og hvis ikke: - brunt fett er penere enn bleikt fett... he he he du verden så lekre vi skal bli i sommer!

Ikke ork å tenke på kiloene nå - kos deg heller med godtankene på den lille

klem

Skrevet

Hei du :o)

Kopierte svaret mitt fra en annen tråd her i forumet. Er du lik som meg, trenger du ikkje bekymre deg så voldsomt. Hvis du småspiser masse kan det være lurt å ha en skål med f.eks gulrøtter og kålrot i vann i kjøleskapet :o) Det aller viktigste er at du koser deg!!!!!

Med min første la eg på meg totalt 16 kilo - alle kiloene rant av med en gang (ammet). Etter 3 mnd hadde eg lagt på meg 7 kg. Vokste voldsomt fram til 5 mnd, så stagnerte det. Denne gangen har eg lagt på meg 5 kg (var dårlig i begynnelsen denne gangen) og er 15 +1. Har kjempestor mage som sist og har gått i gravideklær i fleire veker allerede. Satser på at det stagnerer i 5. mnd denne gangen også :o)

Skrevet

Hei på dere som har svart meg ;-)

Takker for oppmuntrende ord - regner med at vekten stagnerer seg ..... skal også huske på det med å ha gulrøtter og kålrot tilgjengelig.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...