OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Vet jo at de fleste her inne sliter med motsatt problem, men gutten min sover opptil 10 timer om natten!! Han sover også greit i løpet av dagen, og holder leven på ettermiddag og kveld, da er han kjempeblid og helt i støtet!! Høres jo veldig tåpelig ut,men han virker nesten unormal når han sover gjennom natten... Spiser masse ,har lagt på seg det han skal og mere til, så alt funker:) Hadde det ikke slik med førstemann, hun var et sant mareritt om natten... Flere som har sånne som sover gjennom?
Murmeline Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Her begynte hun å øke søvnen da hun var 2mnd, sover gjennom nesten alltid nå. Kjenner flere som har det sånn. Være glad for at førstmann var verre enn andremann, og ikke omvendt;) Nyt det!!
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Hei:) Ja,lillegutt begynnte å sove gjennom natten når han var ca 2 mnd.Kom bare helt av seg selv.Sov fra 19-20 til 06-07.Sov også godt på dagen (mindre nå,men er 3 mnd).Han har lagt kjempefint på seg,både lengde og vekt.Blid og fornøyd:)Spiser hver 3.time på dagtid. Vi skal jo bare være glade,de fleste prøver jo å få de til å sove!
krksk Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 kjenner meg veldig igjen i det du skriver.. gullgutten her er født 121006 og han er akkurat lik din.. tror vi bare skal være strålende fornøyd og takke og bukke.. hehe. første min da så håper jeg ikke blir for bortskjemt..
Eliise Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Det gjorde mi også =) Da hun nvar ca 2,5 mnd begynte hun å sove fra halv 10 til 7-8 på morran. Tror det var rundt de tider vi begynte med 1 flaske mme på kvelden. (Før dette sov hun ingen ting!?! Kun på fanget, eller mens hun ble trilla...) MEN det resulterte jo i at melka forsvant =( Det tenkte jo ikke jeg på som bare var glad for å endelig få sove litt... Da hun var 5 mnd fikk hun vel siste dråpen i puppen. Så det er jo noe å være obs på da. Men hadde sikkert gjort det samme igjen, for man trenger virkelig å få sove =)
mäuschen Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Jenta vår er 9 uker gammel og sover gjennom natten. Hun har gjort det de siste 14 dager...sover alt fra 7- 10 timer...hun sover bra på dagen også. Hun er mest aktiv om ettermiddag...blid og fornøyd. Vi er veldig glad for det og vet at vi er heldig å ha det sånt. Det er bar å kose seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå