**My little Miss drama and I** Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Hva har dere handlet.. Er helt grønn på hva jeg trenger av klær i hvordan str o.l.. Trenger jeg noe i 50 hvor mange bodyer osv?! vet jo ingenting.. har endel i 56 og 62 som jeg har fått ,men... Hva med varme klær ,det er jo ganske kaldt i april iallefall her?! Skal til england neste uke der skal shoppinga foregå, litt fint å vite hva som trengs:-) Takk for svar...
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Hei! Jeg skal også ha barn i April, men jeg har helt ærlig ikke begynt enda å tenke på innkjøp. Får vel se meg litt rundt nå. Hva gjelder klær i str. 50 sier de at du trenger en 4-5 stk. bodyer. Som du får bruk for kanskje i noen uker, kanskje i noen mnd. - Resten kommer av seg selv. Husk at du kommer til å få masse klær av venner, familie etc. Det er jo perfekte gaver å gi bort til den nyankomne verdensborgeren!
Lovehearts Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 jeg kjøpte vogn i dag, januar salg. ellers har jeg fått en god del klær. fått en tre pk med bodyer str.56 men ellers tror jeg at jeg kjøper resten i 62, 56 er jo veldig lite.... Har ikke kjøpt inn noe enda, man får jo så mye.
solegget sprekker til påske Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Hei. venter nr 2 i april. forrige født i februar mnd. du trenger ikke så veldig mye i første omgang. jeg kjøpte ull undertøy og skikelig pose ---og fikk vanvittig mye klær. råder deg til å kjøpe noen bodyer i str 50 og vent til du har fått barnet med å gjøre skikkelig innkjøp-. kanskje får du et stort barn der str 50 passer en uke, jeg fikk et lite barn og str 50 var for stort. denne gangen skal jeg kjøpe nyt ullundertøy og en kjøredress for er jo heldig å ha masse fra forrige. fikk gutt da og får gutt nå!!
**My little Miss drama and I** Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2007 Ja har tenkt å vente ,men må jo ha litt da:-) har en kjøredress i 56 ,men tror den blir litt stor, så tenkte på å kjøpe en i 50 ,men tror jeg venter med så mye klær til ungen kommer. Har jo fått en del allerede og det blir nokk en hel del til:-).. Tenkte å kjøpe litt spesielle ting i england som ikke finnes her... Vanskelig å holde shoppe nervene i ro:-) Søstra til samboe fikk ei jente i april i fjord så hun har jo MASSE klær o.l som vi får... bare var litt usikker på hvor mye de brukte? men har kjøpt ull bodyer i både 50 og 56;-)
Strålende Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Hei Jeg venter baby 26.april.. har ikke kjøpt noe spes, men har fått en sånn liten smekke, slevesmekke kalles det ofte... og noen babysokker. Ellers harjeg også vippestol og reiseseng, men dette er pga salg og da bare kjøpte vi det før det ble dyrt ) Men har planer om å se etter vogn nå snart, håper på salg nå i januar. Men du som er så heldig og skal til England kan jo shoppe litt søte body'er der som ikke er så mange av her.. men jeg ville da kjøpt de i str 56 og større... for de minste blir bare brukt litt og så er det vokst utav de...ingen som kan se de søte fine da jo hehe gjerne kjøpe drakter o.l. i England..og vanlige små body'er her i Norge som du da har under andre klær. Jeg syns sånne søte små "sko" er herlig da, det ahr de gjerne noe artig av i England ) Uansett GOD TUR og Lykke til .. *Klem*
**My little Miss drama and I** Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2007 Ja var det jeg tenkte:-) søte klær som de ikke har her og litt kule ting.. skal kjøpe vippestol o.l der på salg finner jeg vogn blir det ,der å. det er jo stooor salg der.. Hadde glemt slevje smekken på lista, det var bra du nevnte det:-).. trenger vell heller ikke altfor mye i 56 ,har allerede 4 bodyer i den str... Takk takk gleder meg så fælt til å reise ,ikke minst for å besøke søstra mi som også er gravid og tantungen min som man sjeldent ser;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå