Lone35 =0) Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Jeg vet det er flere enn meg som skal til UL denne dagen, men husker ikke hvem. Skriv dere opp her så kan vi fortelle etterpå hvordan det gikk!
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Hei snupps! Jeg skal på UL kl 10 den 4.januar Gleder meg stort
Lone35 =0) Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 Jeg skal også kl 1000 den 4.1. Så da ligger vi der samtidig da, med gele' på magen - på hvert vårt sykehus. For du skal vel ikke på St.Olavs?
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Hehehe.. !! Det skal bli så spennende!!! jeg gleeeeeeeeeeeeeeeeder meg sånn til å se den lille igjen! Hehe.. Blir nok hvert vårt sykehus ja! Tror det blir en h***** kjøretur om jeg skal til st.Olavs.. Blir nok ringerike her ja
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Jeg skal også!!! Både gleder og gruer meg... Mest gleder da selvfølgelig!
LegallyBlond Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Skal også på ultralyd 4.januar. Skal klokken 9, men da slipper jeg iallefall å gå og vente hele dagen =) Gleder meg MASSE!
goldielocks Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 jeg skal på UL 4 jan! hehe på rikshospitalet i oslo. gleder meg masse! håper jeg finner ut om det er gutt el jente, men det er sef. mest viktig er alt alt er i orden der inne!
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 2. januar 2007 #9 Skrevet 2. januar 2007 Jeg skal på UL 4.januar i Kristiansand hos Faber-Swensson. Både gleder og gruer meg:) Har aldri vært på UL før så dette blir spennende:)
(Muskat) Skrevet 2. januar 2007 #10 Skrevet 2. januar 2007 Vi skal også! Klokka tolv på Kongsberg. Både gleder og gruer meg, men hørte heldigvis flott og rask hjertelyd i dag, så Knøtt er i vigør inni der :-)
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 2. januar 2007 #11 Skrevet 2. januar 2007 Jeg skal på UL 4. januar kl.13.30, så jeg må gjennom en halv dag på jobben først. Skal på A-hus på Lørenskog, jeg da:-) Vi gleder oss masse.
Lone35 =0) Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 2. januar 2007 Så artig at det er så mange som skal på UL på samme dag. Husk å kom tilbake og fortell hvordan det gikk da, jenter. Jeg gleder meg sånn!
Phobia Skrevet 2. januar 2007 #13 Skrevet 2. januar 2007 Hei Lone Ønsker deg lykke til på ULèn - meld inn hvordan det gikk da Nattaklem
Lone35 =0) Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 2. januar 2007 Hei M@mi =0) Så kos å se deg. Lenge imellom du er her inne? Har du vært på Ul?
Phobia Skrevet 3. januar 2007 #15 Skrevet 3. januar 2007 Heia Nei, jeg er her inne hver dag jeg. Skriver/svarer på innlegg også -rart du ikke har sett meg Var på UL rett før jul, men skal på en til om 3 uker. Gyn sa det er en jente denne gangen !!!!!! Har nå vært i rosarus et par uker, noe som gjenspeiler seg i den stadig voksende haugen med bittesmå babyklær......kniiis
Filosofia m/supersprett Skrevet 3. januar 2007 #16 Skrevet 3. januar 2007 Jeg skal på UL på Ullevål i morgen 4. januar. Både gleder og gruer meg:)
Lone35 =0) Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #17 Skrevet 3. januar 2007 Oj, så det blir jente på dere?! Så morsomt da. Litt artig å vite kjønnet, for da vet en litt mer om en kan kjøpe rosa, kjoler osv. Jeg har både jente og gutteklær etter mine to, men det hadde vært praktisk å vite kjønnet når jeg skal til å rydde frem og tilbake på de kassene med babyklær som står nedpakket. Orker ikke finne frem rosa hvis det blir en gutt feks. Men han kan godt bruke rødt. Min første som er en gutt brukte mye rødt han, og søsteren arvet det etterpå. Ellers så er det kjekt å tenke sånn når en får førstemann, at en kan kjøpe nøytrale farger som senere barn kan bruke. Litt rosa vil en jo ha til jenta, men en gutt kan absolutt bruke litt rødt synes jeg. Vel, det blir spennende uansett. Nå er det 24timer til UL!! Gleder meg!
lbhu Skrevet 3. januar 2007 #18 Skrevet 3. januar 2007 Jeg skal til UL kl 09.00 i morgen! Gleder meg veldig mye, og blir stas for den kommende pappa å se babyen og. Håper selvsagt alt står bra til med den lille:-) Gleder meg til oppdateringer fra alle UL-jentene i morgen!
Lone35 =0) Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #19 Skrevet 3. januar 2007 Hei Ibhu Jeg gleder meg også til å se oppdateringer fra "UL 4/1-jentene" i morgen. Artig å se hvor mange jenter og gutter det er bl.a -Lykke til til deg!
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #20 Skrevet 3. januar 2007 Skal på UL på drammen sykehus kl 12. Gleder meg masse! Er 27 uker i dag : )
Fødte ei søt prinsesse Skrevet 4. januar 2007 #21 Skrevet 4. januar 2007 Jeg skal også på ul i dag på kontoret til faber-Swensson, håper de kan se hvilket kjønn babyen er. Jeg er så utrolig nyskjerrig jeg Skal heldigvis klokken 9 så trenger ikke vente hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå