Gizom81 Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Heisann Sitter her med en skikkelig nedtrykksfølelse, som om noe trykker på livmorhalsen. (Liksom sånn som når man går en en tampong for lenge, og den er full, unnskyld den beskrivelsen...) Føles som om det er forlite plass nedover liksom, sprengende og stikkende. Har lagt til meg en merkelig gange i dag og det føles som om jeg er låst i bekkenet. Det føles meget ubehagelig å lene seg forover nå... Ubehag i korsryggen...Magen har liksom falt ned og jeg løper på do hele tiden.. Våknet sånn i morges.. Kan det være at hodet har festet seg allerede? Er det ikke veldig tidlig? Prøvd å finne info om det på nett, men det står svært lite. Skal jo til jordmor i morgen så jeg er ike så bekymret akkuratt, men det er så ubehagelig.... spesielt hvis dte skal være sånn i to mnd til!!! Setter stor ris på alle svar!
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 På førstegangsfødende kan det feste seg tidlig, her festa det seg i uke 32, men nå tror jeg han har revet seg løs igjen.. har ikke vært på kontroll siden den gang, ska på torsdag, får vel svar da
Gizom81 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2007 Takk for svar fra en som er litt lenger på vei. Har mens termin dagen før deg, men ultralyden flyttet terminen min til mars.... Hihi Som jeg skrev skal jeg til jordmor i morgen, så jeg får høre med henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå