Gå til innhold

hva gjør dere med barna dersom du å mannen skilles ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvfølgelig får han treffe barna! Delt omsorg er det eneste riktige - barna skal ikke lide fordi mor og far ikke klarer å være ilag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda: Synes skikkelig synd på ungen din som må vokse opp med ei så egoistisk kjerring som deg til mor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes egentlig like synd på ungen til deg anonym som ikke tørr å stå for hvem du er og som bruker slikt språk. Synes ikke du er noe bedre. Min mening om hovedinnlegget er at selvfølgelig skulle mannen få¨treffe barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ha ha ha, Linda - moro du:-)

Håper du tar rotta på anonymen en vakker dag*knis*

 

Hvordan går det med deg ellers?

Jeg beveger meg over i uke 9 imorgen og er kjempehappy for det:-)

Mener du ligger en uke foran meg? Jeg har termin 15.aug.:-))) Har ikke du 8.aug?

 

Håper dette blir et fantastisk år for oss alle og at dritter som anonymen forsvinner som dugg for vårsola........når den dukker opp:-) Let`s hope and pray...

 

Og Godt Nyttår forresten:-) Det er det 2007 skal bli - riktig godt:-)

 

 

Klemmer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er et innlegg kun til provokasjon og det skjønte Linda. Hun er en av dem som ikke setter så stor pris på de anonyme, så hun mente selvfølgelig ikke det hun skrev. Enig med deg Linda. Anonyme kan være grusomt i veien her inne!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, ja da er det jo greit. synd at det er så mange med sånne anonyme innlegg her inne, blir så dårlig stemning av det. men men.. bare å overse da:) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart spørsmål, men selvfølgelig er det til barnets beste å ha kontakt med begge foreldre, så sant det ikke er vold eller rusproblemer involvert. Er det noe å lure på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he he ... Tåpelig.....

synes ikke det gjør så mye at folk er anonyme.... Det finnes da andre ting å bruke sin energi på enn å irritiere seg over noen man ikke kjenner engang!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg forstår at noen vil vere anonyme i noen forum der det kanskje handler om tema som vi ikke vil at andre skal kjenne oss igjen i, som om parforholdet eller lignende, for mange av og har venner og kjente her inne, men vil ikke at de skal vite alt....

men her inne på 1 trimester så er jo vi sammen om det som skjer, og jeg ser ikke grunnen til at vi skal vere anonyme....men mindre noen ikke vil at andre skal vite at de er gravide da?

men da kan jo de skifte nick for en liten stund da....

syns anonym knappen burde forsvinne her inne jeg!

 

kanskje litt innvikla skrevet, men håper det kom ut rett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man skal slenge "dritt" til/om andre bør man også kunne tørre og vise nicket sitt!!!!!

Men det er nå min mening.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...