husmus &2 Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Hei dere, ny her! Har smuglest her endel i det siste og jeg er blitt riktig så hekta! Jeg tenkte jeg skulle ta en liten gyno sjekk, en stund siden sist, og nå som vi har bestemt oss for å begynne og prøve kan det være greit å vite at alt ser ok ut. I utgangspunktet tenkte jeg å bare gå til fastlegen min, men lønner det seg heller å gå direkte til en gynekolog? Er de bedre kjent med å se etter visse ting osv. Tenkte jeg kunne spørre om ul av eggstokkene osv. Noen som har noen synspunkter på hvorvidt det spiller noe rolle hvem man går til?
susse Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Hvis du går til fastlegen din kan ikke h*n ta ul. En fastlege vil kunne ta en "forenklet" gu med vanlig celleprøve og evt sos prøver. Så i forhold til dette å klare å lage barn ha dette liten verdi. Så da kan du enten be fastlegen din om en henvising til gyn eller velge å ta kontakt med privat gyn. Privat gyn koster en del mer men da kommer du til forholdsvis fort. Det gjør man ikke i det offentlige hvor det fort kan ta et par mnd før du kommer til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå