Gå til innhold

heidija


-carina-

Anbefalte innlegg

Ville bare ønske velkommen tilbake fra ferie!! :o)

 

Så du hadde et innlegg om reisen hjem igjen... Håper hjemturen gikk greit!

 

Godt nytt år, forresten! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Carina.

Koselig at noen husker det en skriver inn om hehe. Joda, turen hjem gikk relativt bra. Benjamin var trøtt før vi begynte turen. Flyet gikk jo i leggetiden hans.Så mens vi satt på flyplassen og ventet på flyet kastet han opp. Flyplassen har heldekkene teppe i avgangshallen, og der kom det en pizzastor melkegulp. Etter det spiste han ikke mer på turen( han spiser ikke på natten vanligvis heller). Han hadde problemer med å sovne, så det ble en del skriking på flyet. Han sovnet liggende på fanget, men da kom flypersonalet og sa han måtte sitte på fanget, så da var det påan igjen. Roet seg ikke før jeg gikk fram og tilbake i flyet med han i bæremeisen.Da var han kaputt. Stakkars. Da vi kom hjem kl 2 på natta la jeg han, og han sov til 9.30 dagen etter. Hadde da ikke spist siden 18 dagen før. Og det var før han kastet opp. Godt han er større neste gang vi reiser til Island.

 

Godt nytt år til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du laget det innlegget om det er noen andre her inne som ikke er fra Oslo... Jeg synes disse sidene er så koselige og vil absolutt ikke at noen skal føle seg utenfor selv om de ikke bor i Oslo!! :o)

 

Vi er seks stykker som har møttes nesten siden starten som alle bor i Oslo, noen flere som har vært med ett par ganger. Har ikke møttes så ofte, men er veldig koselige jenter så vi har ikke behøvd å møttes så mange ganger før vi liksom har "kjent hverandre godt". Men jeg prøver å ikke utelukke noen som ikke er fra Oslo i innleggene mine... Så jeg syntes det var litt leit det innlegget jeg så på Småtroll-siden. :o(

 

Håper disse sidene her blir koselig for de som ikke bor i Oslo og!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nå ærlig innrømme at jeg ikke har følt meg utenom på denne siden. Jeg har spurt om noe og fått fine svar. Takk for det. Men jeg merker jo at det er flere som møtes privat her inne. Koselig for dem som kan det hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den måten er det jo synd at Norge er sånt et langt land... Blir litt langt å reise for å ta et "landstreff"... Men da er det jo koselig å kunne møtes for å skravle her inne! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...