Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Jenta mi sitter fint på fanget, reiser seg opp selv hvis vi ligger halvt tilbake i sofaen. Hun er 5 mnd +. Kan jeg la henne sitte alene på gulvet nå, støttet opp av puter?
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Jeg personlig ville ikke gjort det. Jeg lar gutten min sitte noen min. på gulvet nå (i 1 ukes tid har jeg gjort det). Nå er han 8 mnd. Men ville ikke stablet puter og diverse rundt for at babyen skal sitte.
-carina- Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 De skal visst helst ikke sitte før de kan sitte av seg selv... Sitte på fanget går greit, men å støtte de opp med puter for at de skal sitte er visstnok ikke bra iflg fysioterapeutene...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 i så fall så ville jeg ha lagt puter rundt henne på gulvet,eller kveilet et teppe eller dyne rundt henne så hun faller mykt når hun mister balangsen eller blir sliten. Ville ihvertfall ikke støtta henne opp med puter! Uansett så ville jeg ha venta til hun var mere enn 5mnd, når de er 6mnd så kan de sitte litt i høystol, ville heller vært litt mer trygg på å sette henne litt på gulvet da!
mai mammaen til to Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 jeg fikk beskjed på HS at man IKKE skulle sette dem på gulvet med støtte av puter osv.. må vente til de kan sitte selv... når jeg skrev her inne at datteren min kunne sitte selv fikk jeg MASSE pepper fordi hun ikke satt seg opp selv og da var jeg en veldig dårlig mor som lot henne sitte litt på gulvet... men jeg har gjort det litt innimellom..men den siste uken har hun sittet en del..kom seg nesten opp selv..og både i går og i dag har hun satt seg opp selv... så den tid kommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå