Cipra har 2 jenter Skrevet 3. januar 2007 #26 Skrevet 3. januar 2007 Er bare i uke 14 og har ikke lagt på meg enda. Men bekymrer meg ikke, for jeg går mere nå enn før, og spiser normalt, men klarer ikke på riktig så mye som før (og før var det for mye). Kiloene kommer nok de, ingen fare for det
laban80_lilleguttogentilpåslep Skrevet 3. januar 2007 #27 Skrevet 3. januar 2007 Jeg er i uke 23 og har ikke lagt på meg noe enda. Mye av dette kan være at jeg fortsatt sliter litt med morgenkvalme. Jeg tror ikke man skal være så redd for kiloene for de kommer nok og det er veldig forskjell fra person til person:)
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 3. januar 2007 #28 Skrevet 3. januar 2007 Jeg er i uke 14 og har gått ned 2 kg. Har ikke vært kvalm, bare spist litt mindre tror jeg. Blir fortere mett nå og har mindre lyst på søtt (!) Trener som før 3-4 g/uka. Men regner med vekta stiger fremover nå...
Ny bebis i magen! Skrevet 3. januar 2007 #29 Skrevet 3. januar 2007 jeg er 27+ 4. Opp 12 kg hittil. Var 73 kg i utgangspungtet. Håper jeg stopper snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå