Gå til innhold

Jeg er gravid!!! Med naturmetoden!!!!

Anbefalte innlegg

Det var ikke bare i Betlehem det skjedde under...... ;o)

Etter å ha gått på spray siden 20/12, har jeg følt meg litt uggen.

Siden jeg hadde en test liggende, og jeg likevel skal ta en test før sprøytestart - hoppet jeg i det.... og på selveste nyttårsaften fikk jeg blått kryss! +++++ WOHOOOOOOOOOOO :o)

*Himler med øynene*

Med en tett eggleder, etter 3,5 års slit, 2 SA, en EXU og 5 mislykkede prøverørsforsøk er jeg gravid på den "vanlige" måten.....

*Tror det nesten ikke selv*

Nå håper vi og ber hver dag om at det må gå bra denne gangen. Det SKAL det!!!!!!!! :o)

Ønsker dere alle et riktig GODT NYTT ÅR!!!!! :o)

Klem fra en lettere sjokkert, nervøs-men VELDIG glad jente!!!! ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7617993-jeg-er-gravid-med-naturmetoden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tuuusen takk jenter!! Har svart deg Ann ch på tråden vår :o)

Jeg gråter nesten når jeg leser mitt eget innlegg om igjen...det er helt uvirkelig at det er jeg som har skrevet det ;o)

Lykke til alle sammen - ingen må gi seg, for ALT kan skje i dette "gamet", det er det ingen tvil om!!!!!!!!!!

Klemmer fra

Annonse

Så strålende!!! Gratulerer!!!

Nå ble jeg inspirert til å bruke de eggløsningstestene jeg har liggende fra i sommer før jeg skal ringe inn på neste mens. Jeg testet jo negativt etter første søskenforsøk i går og har begynt å blø. Har hele tiden vært glad for å være i systemet for å slippe "pliktsex", men nå skal vi jammen hoppe i høyet igjen. :-)

Nok en gang: GRATULERER!!!! Dette var moro!

Dette er bare fantastisk Lenn...

Dette er et mirakel,et under,en fantastisk nyttårsgave...

Dette er alt du har drømt om !

Jeg må si det høyt,og jeg må få det på trykk..

DETTE FORTJENER DU !

Gratulerer!Jeg gleder meg med deg,og krysser det som krysses kan for at dette skal gå bra !

Klem fra

Annonse

Herregud dame, nå datt jeg nesten av stolen her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gratulerer såååå mye kjære Lenn..=)=)=) NÅ smiler jeg så fælt her at det gjør vondt.. hehehehehe..

Vet ikke hva jeg skal skrive nå jeg.. hehehe.. lykke til=)

Tuuuuuuuuuusen millioner takk jenter, kjære jenter....

Ja det er et mirakel....Trodde aldri det skulle bli meg som la inn en "solskinnshistorie"...... :o)

Er så glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o) *Smiler fra øre til øre*

Ja nå er ALT mulig her i verden!!!.... Dere må IKKE gi opp...for dette er helt utrolig :o)

Maaange klemmer fra

Åhh, gratulerer sååå mye Lenn, dette fortjente du :-)

Har vært inne på sidene her for å følge noen av dere "kjente" som har vært her når jeg var her....ble helt varm jeg, når jeg leste det, sitter med tårer i øynene og gleder meg med deg. Det var kjempekos. Ta vare på deg selv, og kos deg masse...ikke stress og gjør masse ting hjemme etc, la andre ta seg av det :-)

Hold oss oppdatert da :-)

Stooooor klem fra

Så helt himmelsk fantastisk Lenn:o).....................

Er så superglad på dine vegne- Tjukk klump i halsen og tårer i øynene!!!

Jeg som satt og tenkte på deg og tenkte at det er en stund siden jeg så innlegg fra deg, dette er bare sååååååååå bra. YES!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg nesten hopper her jeg sitter, for en UTROLIG følelse det må ha vært!!!

Nå må du kose deg masse, senke kravene og bare nyte!!

Og GRATULERER SÅ MYE !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stor glad klem

Ha ha ha ha ha, nei dette var morsomt gitt!!!!

Må le jeg.......det er jo helt utrolig da?

Klabert, leser jo om disse som det skjer mirakler med osv, men likevel...!!! Hallo liksom..?!!

Fytti katta så gøy, Lenn! Når "gjelder" denne fra da? Altså hva blir termien din? Jeg har 15.aug. Du følger jo tett etter den du:-)))

Joda, nervøs hørere med, det er jeg enda, men dette skal gå så bra så. Er jo ikke uten grunn at alle i firerbanden føder i 2007, sant?:-)

Lykke til videre og hjertelig velkommen inn på 1.tri!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg gleder meg sammen med deg!

Mange gode klemmer:-)))

Herre guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud!!!!!!!!

Er det mulig??!

Si at ingen "kødder" med oss nå - da bli jeg rasende!!! Men hvis det er sant er det jo bare helt FANTASTISK! Tenk at det er mulig? Hvem skulle tro det? For en nyyyyyyydelig start på det nye året!

Nå skal jeg krysse alt jeg har (t.o.m. beina) for at dette går bra og at du kommer helt i mål denne gangen. Håper du får god oppfølging av dyktig gyn. men blodprøver, UL osv. Nå får ingen ting gå galt - nemlig!

GRATULERE såååå mye - bøyer meg i støve for deg som faktisk turte å teste, vet ikke om jeg hadde våget det samme selv, nei... Det må ha vært en sjette sans som slo inn eller noe?? Hold oss oppdatert framover, for selv kommer jeg til å holde puste til du er trygt igjennom de første 12 ukene:-)

Mange stooooooooore klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...