*Mysillen* Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 sitter benka i sofaen...gidder ikke å gjøre noen verdens ting.. liker ikke å være sånn....ikke normalt for meg å være sånn giddesløs...men,men...håper det går over snart.. hva holder dere på med da???
attpåklatt!! Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Innom og sjekker litt her.... Hvordan gikk det med kompisen i går...? Er lov å gjøre ingenting av og til... litt deilig.. bare det ikke varer for lenge! Klem!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 jeg melder meg inn her på kjeder meg... jeg har sen vakt på jobb,,heldigvis snart ferdig:)
*Mysillen* Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2007 joda..han ligger da nedopet på sykehuset..men han er ikke i livsfare lenger.... men vet jo ikke helt hvordan det blir med ham framover da...knekt nakke og hodeskader...ikke akkurat noe særlig.. ja er greit å være litt lat en gang i blandt...men bare følt meg sånn lenge nå...fikk liksom ikke hvilt ut i juleferien en gang..hehe.. men vært mye styr fram og tilbake på jobb i hele høst...så er vel det det bunner i...stiv i rygg,nakke og skuldre...men satser bare på at det går over snart...hehe gjort i dag du da?
attpåklatt!! Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Her er julen ute av huset!!! så det har eg gjort på... Litt deilig! Nå har eg tent alle stearin/telysene mine... så koselig!! Snart lage middag.. litt sen i dag!. men da kan eg "hive" ungene rett i seng etterpå!! Deilig!! Godt han ikke er i livsfare... men, det høres nå ganske alvorlig ut ja!! Håper det ordner seg.. Gleder meg til i kveld.. så mye koselig på tv!! Og mannen har lovet å massere meg!! Er også skikkelig stiv i kroppen... Hva jobber du med?
*Mysillen* Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2007 åhh...skal hive ut jula jeg også så fort som mulig..kunne tenkt meg massasje jeg også..hehe..men sambo er ikke hjemmeda.. jeg jobber i bhg. mange små nusselige små barn der stortrives....men vært myyye styr en stund da... regner med at det begynner å bli en ordning snart der..
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Så kjekt å se at det er flere som har ut jula tidlig da! Jeg synes det er veldig koselig med adventstid og jul, men så snart nyttåret har kommet, da føler jeg sterkt for å vasket ut jula fortere enn fy =) Holder på med å rydde ut jula nå, og i morgen blir det vasking... Ha en flott kveld damer, og lykke til med babyprosjektene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå