ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Jenta mi på 8 mnd har kun sovet 2 x 10 min. i hele dag- derfor har hun vært skikkelig grinete og trøtt i ettermiddag, og nå sloknet hun momentant... Hmmm.... Hun bruker å få grøt 17.30-18.00, pupp 18.30 og så sove. Hva bør jeg gjøre nå? La henne sove litt eller vekke henne? Blir vel helt feil å la henne sove til hun våkner av seg selv?
-carina- Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Karsten har noen ganger sovnet en halvtime-time før vanlig leggetid. Jeg har bare latt ham sove da, for han bruker å våkne av seg selv. Og selv om han da har sovet så nært opp til vanlig sengetid har han faktisk blitt trøtt til vanlig tid. Tror kanskje jeg hadde latt henne sove en halvtimes tid, og så kanskje vekket. Med så lite søvn på dagen så sovner hun helt sikkert til natta igjen... )
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 Besteforeldrene hennes kom nå- så da ble hun vekket. De hadde ikke sett henne på 10 dager
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Har av og til samme "problem". Jeg lar han sove jeg da. Synes ikke det er noen krise om han sovner for kvelden litt senere enn vanlig, det er vel egentlig ikke så farlig?
-carina- Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Så kjekt da, så slapp du å ta det valget... ) Karsten sovnet klokka 17 i dag, sover faktisk fortsatt. Og han bruker å legge seg 19. Men jeg tror nok at han skal komme seg i seng til vanlig tid allikevel! )
Hoppetussa Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Det hender at snuppa er så trøtt at jeg må legge henne halv åtte om kvelden, selv om hun får grøt og bad klokka åtte. Det går greit, og rytmen er den samme som før dagen etter. Søvn avler søvn, og hvis hun vanligvis er trøtt når hun legges vil hun nok være det nå også.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2007 Hehe- ja, sovner de ikke er det galt- og om de sovner er jammen det galt og ) Gjør for så vidt ikke å mye om hun sovner før en dag, men er litt dumt å ikke få skiftet bleie, gi grøt og pupp. Men nå er som sagt dilemmaet løst. Hun ble vekket av besteforeldrene sine, fikk mat og ble stelt. Og nå sovnet hun av seg selv (!!), dvs ikke ved puppen for føste gang på lenge
-carina- Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 Så flott at hun klarte å sovne for seg selv, da! ) Karsten sovnet 17 i dag og sov til 1820. Men da han våknet var han så trøtt, så 1845 lå han i senga og sov igjen, nattesøvnen denne gangen... I dag var han virkelig trøtt gitt! Tror det er julas hektiske dager som krever sitt nå... )
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. januar 2007 Oi- godt sovehjerte- gutten din, da Ja, det er vel ikke for ingenting man kaller det "julestri" Håper han (og dere) får en god natt da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå