Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Hmmm.. må vekke gutten min hele tiden for å få i han mat jeg.. han våkner jo ikke... han er våken kanskje 20- 30 min så sovner han igjen ... både natt og dag..
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Sånn er de når de er så små, nyt det, går fort over igjen;)
kruta78 Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 nyt det! Jenta vår sov nesten ikke i d hele tatt, men det sies jo at de skal sove 20timer i døgnet. Slapp av og saml krefter etter fødselen!
*shehasmyheart* Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Husker også de dagene ja. Aaaah, så deilig det var;) Helt normalt å sove så lenge. Det gjore frøkna her også. Nå er det ikke så mye søvn lenger;) Sier som resten her: Nyt det! Og sov litt selv også hvis du kan:)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 er han våken 20-30 min omgangen? det er jo nesten mye det.. datteren min sov maaaaaaaaasse... spesielt hvis vi var i besøk eller hadde besøk... nyt det.. det er så hærlig å studere dem når de sover.. datteren min våknet, fikk pupp og sovnet igjen mens hun spiste...hehe... er sånn det er.. nå 8 mnd seinere er det ABSOLUTT ikke sånn lenger...hehe
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Tusen takk for svar! Ble bare bekymra for på helsesøster hørtes det ut som det var noe galt! Huff.. Godt å høre:D
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Helt små nurk sover akkurat så mye de vil. Bare vent, om et par uker er det over. Hehe.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 min sov så mye at jeg ikke har tall for alle de gangene jeg bekymret meg. nå er jeg heller mer bekymret for at aldri skal klare å sove ei hel natt før mora blir sprø..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå