Atpåklatt ønskes Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Endelig er de tre mest usikre mnd over, med tanke på spontanabort. Er i dag 12+3. Sliter mye med kvalme, og tror jeg må få meg sykemelding igjenn. Jobber natt i helsevesenet så kvalmen kommer sigende når jeg blir trøtt og det er jeg jo nesten hele tiden. Har ikke merket at magen har vokst noe ennda, men det kan ta litt tid da jeg har bakoverbøyd livmor. Tror nå og da at jeg kjenner liv der inne, men det kan jo bare være luft eller noe annet. Håper på å bli kjent med dere her inne og at alle får ett flott 2. tri=)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Heisann og velkommen hit!! Jobber også i helsevesenet, men heldigvis ikke nattevakter... Klarer det bare ikke...men det har ingenting med graviditeten å gjøre. Blir bare uvel og dårlig av å gå nattevakter.Huff...man kan trygt si at jeg ikke fungerer på natta... :-) Får håpe kvalmen din avtar snart!! Det er ikke noe særlig å gå kvalm og trøtt...Jeg ble heldigvis helt fin igjen i uke 12. Kryss i taket!! Så lykke til videre!!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Hei på deg=) Velkommen hit=) Jeg er 15+6, merker lite på magen selv... Håper svskapet ditt blir fint fremover da:D Mitt hadde en skikkelig "down"-periode fra uke 12-14, men nå er jeg på topp, føler meg fantastisk, og fikk høre den lille idag selv....Hørte den sparka også, men kjente jo ingenting da... Kommer nok.... Lykke til fremover=)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Har lagt mærke t dæ på kranglesia sala Sjer du e trønder... Fra kor da? Trønder hen å schø Ferræst`n gratiss me væl overstått 12 uka
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 gratulerer og velkomme inn hit.
Atpåklatt ønskes Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2007 Takk ferr d ja=) Æ e fra Levanger....
ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Frosting her da Men bur i Trondheim fer tia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå