mamma'n til fredrikke Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Er det noen der ute som har noen tips til hva vi kan gjøre på dagtid?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Nå vet ikke jeg hvordan det er der du bor, men mange helsestasjoner rundtom har åpen barnehage. Dvs at mødre kommer med barna sine og barna kan treffes og herje rundt. Det er superpopulært hos min 14 mnd gamle gutt hvertfall, så det gjør vi 2 dager i uka. Ellers går vi i svømmehallen en dag i uka, og det er også alltid stor suksess. En dag går med til shopping rundt omkring og da er han storfornøyd med å sitte i vogna å titte på alt som skjer rundt ham. Hjemme har vi begynt å danse og synge til hits for kids *(hehe) og da tar ungen helt av. Ellers har vi det storveis med ta og føle på bøker og puslespill med 5-6 biter. Kjeler og grytelokk er også en slager. Når jeg støvsuger ol følger han etter med en feiekost og "hjelper til". Den tradisjonelle trilleturen er fortsatt populær. Aner ikke om du har fått svar på noe du lurer på, men dette er hvertfall hvordan vi får dagene til å gå
mamma'n til fredrikke Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 Hvordan foregår åpen barnehage? Koster det noe? Det var et godt alternativ. Skal sjekke opp om det finnes der jeg bor.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Åpen bhg er kjempefint og gratis
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Vi leser, tegner, kaster ball, triller tur, går tur med bæremeis (det er en stor favoritt), leker i sandkassa, disser, treffer andre unger og leker sammen med de ute og inne. En ettermiddag i uka er det småbarnssvømming. Når vi er inne og stuller og steller med husarbeid og matlaging klarer hun seg selv men lekene sine på kjøkkengulvet. Er liksom det vi gjør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå