Gjest Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 hun mente at jeg sjeldent hadde eggløsning, siden mensen kommer sjeldent, gjerne med 3-6 mnd mellomrom. skal bli innkalt til ullevaal for mer undersøkelse, og hun sa det så ut til at vi måtte fremprovosere eggløsning. noen som har vært bort i dette? hva skal man egentlig gjøre? jeg er helt ny på dette, så har ikke så mye kunnskap, håper noen kan hjelpe! godt nyttår til alle, og lykke til i det nye året!
susse Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 I første omgang prøver de nok med å gi deg pergotime. Dette er et hormonpreparat som stimulerer til laging og moding av egg. De har en del bivikninger men det er jo verdt det hvis det er det som skal til for at du skal klare å bli gravid. Man prøver dette som regel tre ganger før man evt vurderer en eller annen form for ass.befruktning. Klem
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Tusen takk for svar, det setter jeg stor pris på! klem
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Victoria J; kan jeg spørre om noe? Hvor lenge har du prøvd? Du skjønner jeg har prøvd i snart 8 mnd og har kun hatt 2 sykluser en på 6 uker og en på 5 mnd, tror du jeg får hjelp av lege da? eller må jeg ha prøvd i ett år? på forhånd takk for svar
lita78ღ Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 hei erleperle Blander meg inn litt her...Du kan alltid oppsøke lege. Med så sjeldne sykluser tror jeg at jeg ville gjort det. Kanskje kan du få hjelp til å stabilisere syklusene dine. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå