Gå til innhold

Hun gjesper og blir fort trøtt på dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir nesten litt bekymret.. Jenta mi på 3 mnd gjesper og virker trøtt hele tiden. Hun bør sove etter å ha vært våken ca 1,5 timer for å få passe med søvn. Hvis ikke blir hun overtrøtt... Er ikke dette lite våkentid?

Skrevet

Vet du hva,jeg satt akkurat og tenkte det samme om min..Etter frokost klokka 7 slokner han og sover til 9-10, får mat igjen og blir trøtt (men nekter å sove før kanskje 1 time etterpå) samme etter neste måltid..også tre måneder:)

Skrevet

min på 6 mnd kan bare være våken i max 2 timer føt hu blir stuptrøtt, og hs sa at det varf heeelt normalt, og atg de vokser og utvikler selg mye da de sover...:)godt synes jeg, har tre baby-økter i løpet av dagen, og da er tida mi 100% hennes...:)

Skrevet

Nei, sånn var gutten min når han var 3 mnd. også. Frem til han var 7 mnd. så var han våken maks 2 timer før han trengte en hvil. Nå kan jeg strekke det til 3 timer maks hvis jeg går inn for det. Trenger tydeligvis litt mer søvn enn andre. De er jo veldig forskjellige da. Noen babyer sover omtrent ikke på dagtid og noen sover mye : )

Skrevet

Gutta mine er tolv uker og oppfører seg ganske likt som jenta di. 1.5 t våkentid (eller mindre) er standard her.

Jeg legger de når de er trøtte, kan jo ikke tvinge de til å være våkne heller...

De sover riktignok ikke lenge i gangen, maks to timer.

Skrevet

Ikke vær bekymret, ser at det er fler som sier det er helt normalt her.

Når jenta vår var 3 mnd var hun også våken i 1,5-timersøkter. Så har hun greid lenger og lenger etterhvert hun har blitt eldre, nå er hun 7 måneder og greier stort sett 3 timer (om kvelden kanskje 4) før hun må sove.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...