Gå til innhold

Hvor lang tid KAN det ta etter IKM før test blir positiv?


la_strega

Anbefalte innlegg

Skulle hatt mensen 27desember, men ikke noe tegn til det enda, likevel har testene jeg har tatt vært negative.

Noen som vet hvor lang tid det kan ta før test blir positiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del så tok jeg testen samme dag som IKM , kanskje nogen dager før og jeg var så definitv gravid. Det viste det blåeste krysset ( Clear bLue test) jeg noen gang har sett ( har vært med venninner som har tatt test.. har aldri sett d så blått:P ) Men kan jo være jeg allerede var gravid sist gang jeg hadde mens da.. ( At det kanskje var festeblødning) for den var så kort. Det får jeg vente å se til UL i februar.

 

Men tilbake til spørsmålet ditt.

Hvis du venter en liten uke,og mens ikke har kommet så ville jeg ha tatt en ny test, det er veldig forskjellig fra person til person om når testen gir utslag. Hvis den da er negativ er du nok ikke gravid. Du kan også eventuelt gå til legen og ta test der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg tok første gravitest da jeg var en uke over tiden med mensen. Den var negativ, men mensen kom fortsatt ikke. Venta en uke til, altså to uker over tia.. DA var den positiv! Nå er jeg 11+5 på vei. Det er flere jeg har snakket med som har opplevd at testen ikke gir utslag så tidlig som det står på pakken. Kanskje du hadde en forsinket eggløsning? Det tror jeg at jeg hadde. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...