Gå til innhold

1 steg frem og 2 tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da går jeg over fra 1 trimester til bli gravid igjen....

Etter å ha prøvd i ett år ble det endelig positiv test i november. Begynte å blø i ukene før jul som resulterte i diverse blodprøver og 3 UL. Tredje juledag ble det fastslått graviditet utenfor livmor og ble lagt på operasjonsbordet med en gang. Da var jeg 7+5

Vi er ved godt mot og gleder oss til 1 mens så vi kan begynne å prøve igjen (det trodde jeg jammen aldri jeg skulle si :)

Mange som har prøvd lenge her inne? Og noen som har vært gjennom det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist at det ikke gikk bra da.

Er bare i 4 pp jeg, og med første mann tok det et år før spira satt. Så det blir spennende å se om det blir likedann denne gang

Bra at dere er så positive.

Ønsker dere lykke til, så får vi håpe spira sitter der den skal neste gang;)

Skrevet

Så trist å høre!

Jeg har ikke opplevd graviditet utenfor livmora, men hadde MA i uke12 i sluten av oktober.

Håper spiren sitter snart etter 8 pp..

Bra at du klarer å være så positiv!

Lykke til!

Skrevet

Kjenner meg igjen...

Mistet på ferie nå 16 desemer, akkurat 11 uker på vei:-(

Startet som SA, men måtte ta en utskraping da smertene ikke ga seg.

Vi fikk 10 dager "karantene" og har nå startet med med å prøve igjen. Tankene rundt det hele er ganske så forandret, men jeg er forberedt på hva som kan skje og hva som kan gå galt..

Krysser fingrene for at vi får det til på første forsøk! De beste lykkeønskninger sender jeg deg isåfall:-)

Skrevet

har så lyst til å begynne å prøve igjen selv om det er litt skummelt. Lurer på når jeg får mensen igjen? Føltes nesten som jeg har gått gjennom en eggløsning allerede kan det stemme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...