fikk prins 11.01.07 Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 og i korsryggen..stadige kynnere og blankt slim...jeg føler meg rett og slett elendig i magen...sist gang gikk bare vannet og nå er det skikkelige kynnere og mensmurringer som går i korsryggen og ned i lårene..er så vondt og ubehagelig...flere med liknende smerter med nær forestående termin??? Har liksom hatt dette en stund nå og begynner å bli lei av å kjenne på disse smertene uten at det skjer noe mer... blæææ...lyst til å bli ferdig jeg nå...er såååååå fødeklar atte.....
Maisie Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Vi er kanskje i samme båt, Venter prins? Sitter også med murringer og kynnere som gjør vondt i korsryggen. Har det ikke nedover beina da. Har termin dagen før deg, men kjenner meg ikke fødeklar ennå.
LmS_3_prinsæssa Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 hei jeg har det akkurat slik ,har hatt det en evighet,masse kynnere med vondt i rygg og nedover føttene.til meg gjikk vannet sist å . er ikke mye trøst i dette da.men
fikk prins 11.01.07 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2007 offameg ja....sitter her og føler meg såååååååååååååå fødeklar..skikkelig slitsomt med andre ord...men men som sagt...han kommer når han er klar...tror ikke det skjer noe enda..litt kjedelig liksom...gleder meg til å få det overstått....... helt sikkert mengder av oss som ønsker å bli ferdig nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå