Gå til innhold

Oktober: Skal jeg vekke han???


Gjest

Anbefalte innlegg

Har en så søvning gutt jeg. Nå ligger han og sover som han gjort i snart 5 timer tror jeg. Om nettene kan han sove hele natta. Nå og om morgenene har jeg så sprengte pupper at jeg vet ikke hva som er best. Skal jeg vekke han for å få lettet puppene mine litt? Eller skal jeg gå å klemme ut litt selv? Eller hva kan jeg gjøre? Andre ganger vil han ha oftere, men som regel sover han mye.

 

Noen som kjenner seg igjen som kan gi meg råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge han legger godt på seg og virker fornøyd så får han vel det han skal ha..... Men ville ikke latt det gå mer enn 4timer mellom gangene på dagtid nei, vi voksne og blir jo anbefalt å spise hver fjerde time og disse små trenger ikke sjeldnere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri i verden vekket babyen. Søvn avler søvn er min erfaring, og babyen våkner når han er sulten.

 

Hvis han er veldig liten og du mistenker at han spiser for lite og derfor blir slapp og sover mye ville jeg kanskje ha vekket han, men så lenge han virker fornøyd, legger på seg normalt etc, så la han sove.

 

Pump deg heller slik at du har nødproviant i fryseren hvis du skal bort en kveld. Dessuten tilpasser melkemengden seg barnet. Derfor opplever man spreng noen ganger og noen ganger ikke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...