Gå til innhold

Peg Perego, Chicco eller Maclaren som reisetrille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt i tvil om hvem av disse vi skal velge. Bor delvis i Italia og ser at vi vil få behov for en god trille raskt. Liker Peg Perego Pliko Pramette godt slik at den kan bruke mot den som triller også. Tenker å kjøpe i Italia. Noen som kjenner til om det er stor kvalitetsforskjell mellom Peg Perego og Chicco? Liker Chicco C1 også, men syns den kommer i så stygge farger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PegPerego er jo veldig anerkjent vogn da, kan brukes fra fødselen med bag og som reisesystem... Generelt er jeg ikke så begeistret for Chicco, synes de virker litt simple, og MacLaren er jo mer paraplytrille da..! Ville nok gått for PegPerego ja..! Det med vendbar sittedel er et KJEMPEpluss :-) Men har du sett på BebeConfort Loola..? Dyr, men utrolig genial ;-)

Skrevet

Er enig i at Loolaen er flott. Har lest på utenlandske nettforumer at noen syns den er for bred. Vet du hva prisen blir på den?

Pliko Pramette kostet 4499 på Fru Lyng. Den vanlige koster 2499 der. Syns det var litt vel stor prisforskjell. Skal sjekke prisene når jeg er tilbake i Italia igjen. Begge modellene blir en del rimeligere der nede. Utelukker nå uansett Maclaren. Syns den blir for spinkel og lite lun, i og med at vi trenger en trille vi kan begynne å bruke tidlig. Det ble faktisk billigere å kjøpe hardbagen til Pliko enn å kjøpe Pramette, så da vurderer jeg heller det.

Skrevet

Mener vogna koster rundt 3000,- til vanlig, emn vet at den er på tilbud hos Babykos nå til 2690,- (?)... Den får man jo også bag til da..! Har ikke hørt at den er så bred, men har hørt at den er ganske tung...men synes egentlig det er litt pluss jeg, bra at den er stabil om man skal bruke den fra babyalderen av..! Enig med deg i MacLaren, den ser jeg for meg til større barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...