♥ Snøblomst ♥ Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Skal handle inn til bh-start. Håper at noen vil hjelpe )
Ella i farta Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Reflex sitt regntøy er nydelig...er veldig fornøyd med det selv. Koster 300 kr og finnes i hel dress el todelt. Synes heldress er veldig fint til sånne små som legger seg rett ned i vannet:) Ellers fikk kapphal el lindex best i test. Når det gjelder parkdress er troll, reima og reflex gode merker, troll er dyrest rundt 1499 men den har avtagbar ulldress slik at det er helårsdress, reim koster rundt 1000 lappen, men du får den på salg til 7-800 kr hvis du er heldig. Har reima selv til gutt på 16 mnd og er veldig fornøyd, han er aldri våt el kald i bhg. Vennina mi har reflex dressen og er veldig fornøyd med den, koster rundt 800 kr og den har også sånn ulldress inni
MintCondition Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Vi kjøpte Troll-dress i dag, den var på tilbud til 699,- her i Trondheim Satt ned fra 1400,- rimelig god deal. Jeg syns den virker myk og god å bevege seg i! Jenta mi er snart ett år hun da, og går. Regntøy tror jeg blir Polarn o Pyret, mamma kjøper i bursdagsgave tror jeg
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2007 Tusen hjertelig takk for flotte svar begge to:=) Kan jeg spørre hvilken butikk som hadde Troll på tilbud, kanskje dem sender?
MintCondition Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Det var en butikk som heter XY, som ligger på kjøpesenteret Byhaven
Føken siruppsnipp Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har MIKKLINE sin dress til poden, og er superduper fornøyd! Skal bruke denne hvert år fremover! Den er vanntett og vindtett. Utrolig praktisk i det Veldig lett og ledig å bevege seg i. Har i tillegg avtagbart ullfleese (70 % ull) Så den er god og varm. Buker bare ullundertøy under. Når det er varmere ute tar jeg ut foret og bruker enten vanlige klær (hvis vi skal noe rett etter vi har vært ute) Eller joggedress/fleese dress. Koster 799,-
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 Veldig fornøyd med troll sin dress. Kjøpte den når hun var 11 mnd i str 92 og den bruker hun enda og nå er hun over 2 år. Alltid varm og aldri blitt våt, og er veldig bevegleg i den. Supert at den kan brukes hele året også, når en tar ut ulldressen. og ulldressen inni har vi brukt mye under regnklær og. Ellers er jeg mer fornøyd med Hellyhansen sine regnklær til små, er mykere og mer beveglege en reflex sine.
Fru_Pigalopp Skrevet 2. januar 2007 #9 Skrevet 2. januar 2007 Enig med at Helly Hansen er bedre til de små ( regntøy) Vi fikk begge deler i presang, men byttet bort reflex regntøyet. Helly hansen var mye mykere og hadde videre halsåpning ( noe som kan være greit dersom h*n ikke har fåttt så mye hals enda Jeg liker hvertfall ikke dresser som er trange i halsen til min gutt.
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 2. januar 2007 #10 Skrevet 2. januar 2007 Jenta mi har nå gått i barnehagen fra hun var 8-12 mnd. Vi har regntøy fra lindex (bamse) og reimadress. Regntøyet er godt og mykt og dressen holder henne virkelig god og varm (hun er en frossenpinn!!) Er den eneste dressen (så langt jeg vet) med "sitteunderlag" i rompa, kjekt for små som sitter mye. Den er veldig bevegelig og god. Kan vaskes og tromles. Tror det fins mye bra jeg, det vi har kjøpt er i alle fall bra:)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #11 Skrevet 3. januar 2007 2-delt Bamse regndress fra Lindex er bra! (Fikk bra i test i Foreldre og Barn også). Har ellers Reima parkdress, er godt fornøyd med den.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. januar 2007 Tusen takk Ella, nå fikk jeg litt mer perspektiv over de ulike merkene )))
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #13 Skrevet 3. januar 2007 Hadde de mange forskjellige størrelser eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå