Gå til innhold

Dere som har erfaring med babycall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode ideer til hvilken babycall som er best? Vi vil ha en hvor begge enhetene kan flyttes på, så vi kan bruke den steder hvor det ikke er strøm tilgjengelig også. Forslag taes imot med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en som heter Padwico 883 ( tror det er kommet en ny etter denne) Begge kan stå på strøm og begge kan gå på batteri. Det er ikke vanlig batteri, så den blir opplada når den står på strøm. Begge enheter lyser blått når den slår ut, og man kan stille på både følsomhet og lyd. Den har 16 kanaler, så man burde finne en kanal som andre ting ikke slår inn på. Det jeg har nevt til nå er det positive med den. Det negative er :Den var forholdsvis dyr ( 899,- tror jeg), av og til så er det noe som slår inn på mottaker delen, og da bråker den noe forferdelig i noen sekunder. Innimellom mister den kontakt med den andre enheten, men det er som oftest også bare i noen sekunder. Så det har ikke vært til så stor plage. Jeg så at oppfølgeren til denne ikke fikk så bra på testen til TV2 Hjelper deg. Se på denne testen, der står det endel om de forskjellige. Vet ikke om dette hjalp deg noe, men det var nå hvertfall litt om vår babycall.

Skrevet

Kjøp for all del en som er digital, så slipper du å søke etter kanaler, eller å få inn andre på den...

Er litt dyrere men absolutt verdt d.

Skrevet

vi har supernova og er veldig fornøyd med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...