Gå til innhold

Prøveperiode

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt ny her. Dette virker som en veldig bra side:) Jeg kunne trenge gode råd fra andre som har prøvd å få barn en stund. Jeg har el i dag og har hatt samleie annen vær dag siden lørdag så håper den sitter..Hvor lenge har dere prøvd før spiren sitter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slutta med p-pilla i august 2003 og er enda ikke gravid, så for meg tar dette laaaaaaaaang tid...

Skrevet

Snøfilla.. Har du ikke vært på noen utredning på dette? Du har kanskje ikke ønsket det?

Skrevet

Joda - hvis du leser under profilen min ser du alt vi har vært igjennom...

Skrevet

Hei, jeg er også ganske ny her selv om jeg har forsøkt å bli gravid en god stund. Har nå hat 13pp. Fortsatt ingen spire. Leste et sted at gjenomsnittlig prøveperioder lå på 8-9 mnd. Har 2 venninder som ble gravide på først forsøk, en som brukte nesten 2 år og en som nærmer seg 4 år og er fortsatt ikke gravid.

Skrevet

Heia. Jeg er 34 år og er nok ikke så langt unna deg. Jeg har iflg. kalkulator EL 5/1 og er i vår 3pp. Har spist pillen en god del år og er innstilt på at det kan ta litt tid før spiren sitter. Har ikke begynt å tempe eller teste for EL men satser på at jeg har EL. Min venninner brukte stort sett 7-8 mnd på å bli gravid. Lykke til snuppa!

Skrevet

Velkomen hit!!

Jeg er i min 4. pp nå.....Har EL nå i disse dager i følge EL-kalkulatoren, så jeg håper dette er prøveperioden for meg. :)

Krysser fingrene for at du kommer deg raskt over på 1. tri....Lykke til.... :)

Skrevet

Så koslig at dere svarer:) Er fint å komme kontakt med andre:) Jeg har gått på pilla siden 14 år pga mye blødninger og store smerter. Sluttet for et og halvt år siden. Så jeg satser på å fortsette å prøve frem oer i håp om at spiren sitter. Blir et spennende år for oss alle her inne. Skal tenke på alle prøvere:)

Skrevet

Hei og velkommen...

Jeg er også forholdsvis ny her inne og har ikke vært veldig aktiv med å skrive, men veldig aktiv leser av alle innlegg.

Er vel nå i ca 2pp, men ikke av de mest aktive og organiserte prøverne. Dette opptar allikevel mye av tankene mine :-) Har flere venner og kollegaer i slutten av 20- og beg av 30-årene som har hatt klaff på første forsøk + en venninne som nesten ikke har eggløsninger, men hun har også nettopp blitt gravid for 2.gang! Med så mye hell rundt meg frykter jeg nesten for mitt eget :-), men krysser fingrene or meg selv og alle dere andre prøvere her inne!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...