Gå til innhold

negativt om simo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har tenkt å kjøpe simo kombivogn, men før jeg bestemmer meg vil jeg gjerne høre fra dere med dårlige erfaringer med denne vogna. Kom med alt som er negativt (hvis det overhodet er noe da). På forhånd tusen takk for innspill:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TUUUUUUUNGGG, TUNG TUNG TUNG..! Og svæææær..! Om du har liten bil, vond rygg eller skal mye inn og ut av bilen er den nok ikke det beste valget... Vurderte selv denne pga stor bag, men slo det veldig fort fra meg!

Skrevet

Men bagvogna til Simo er genial..! Stor plass, veier mye mindre enn kombivogna og er god og lun... :-) Men ville nok heller gått for en helt annen vogn jeg da ;-)

Skrevet

Alle sier den er så tung,jeg syns ikke det.Elsker simo'en våres jeg! Den er så lun,romslig og 'trygg'.

Skrevet

Jeg eeelsker vår simo kombi, og gleder meg til bruke den på nestemann.

Den er litt tung,sammenlignet med en trille, men ellers er det intet negativt å si.

Jeg falt pladask første gang jeg så den i butikken,og var så stolt da jeg fikk trille babyen i vogna.

Men etter å ha hengt inne på nybaktmamma.com, oppdaget jeg at simo var upop og sært. Jaja, dem om det, hver sin smak!

Bare se deg rundt neste gang du er på trilletur: Hva ser best ut, en baby som ligger i en liten og åpen OTH/Quinny etc bag, eller en som ligger lunt nedi en god og romslig simobag?!?

Skrevet

TUUUUNG

vanskelig å legge sammen understellet,

tar stor plass i bil

Skrevet

det eneste litt dumme er at det er litt liten oppbevaringsplass i vognen. det er kun det brettet underst, og det faller av hvis du går mye i trapper med vognen. ellers en super vogn.

Skrevet

takk for svar. Det var som forventet, og jeg holder fortsatt en knapp på vogna;)

Skrevet

Tung og stor ja. (har en selv)

Alle venninnene mine har den, og ingen av dem har brukt den som sportsvogn særlig lenge. Men her har det liksom vært obligatorisk å ha den vognen, har drømt om den siden jeg var trillepike selv.

Skrevet

Jeg hadde først Brio kombi med lillemor, den var også stor og tung, men ble fort hengslete og knirkete, jeg har dårlig erfaring med Brio, og kommer nok ikke til å gå for det denne gangen.

Kjøpte Simo City trille, eller noe sånt etterpå, ganske lik sportsvogn, den har jeg vært kjempefornøyd me, ingenting å klage på, så det blir nok Simo på meg denne gangen, ikke helt bestemt om jeg skal kjøpe bagvogn eller kombi da :)

Lykke til med vognvalget :)

Skrevet

Tung er den ja, men jeg syns ikke det er negativt...

Det gjør at den er stødig og god og trille!

Jeg har selv kombi, også har jeg akkurat kjøpt Quinny freestyle. Men glad jeg fikk lov til og beholde simoen. For quinnyen virker ikke så varig som simo...

Skrevet

Jeg har kjøpt den i dag, har vært rundt en evighet å prøvd vogner - falt for Simo - stor bag er et stort pluss.

Skrevet

tung tung og tung, tar mye plass, og jeg synes den blir fort vinglete. Kalasjen detter av hele tiden!! (Har en selv)

Men når det er sagt så er den lun, grei å trille,god i vinterføre!!

Jeg venter nestemann om 3 mnd, og jeg kommer ikke til å bruke min simo vogn mer. Har rett og slett fått vondt i ryggen av den. Bor i blokk, og det er slit å få den opp trappa. Jeg kommer til å ha den som sovevogn i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...