en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Er det ikke den posen som er 120cm lang?? Trenger en lang vognpose. Har lest endel på gamle tråder her, og den virker mer populær enn den nye voksi 0-6 år. MEN-hvor får man kjøpt denne? Rita Holm på finn.no selger de som heter Odenwälder Lammy, men de er bare 105 cm lang.. Anyone??
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 hollyposen som er 120 cm?? barnashus.no har ikke noen netthandel. mend et går helt sikkert an å bestille over tlf. hva betalte du?
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2007 tromsø har det meste, men kun 1 skikkelig utstyr butikk for onga (med prisa deretter). kjenn at æ blir litt lei av å leite tulling på nettet.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Jeg bruker Oldenwalder sin dunpose (uten skinn) i TFK'en min. Denne posen er suveren )) Jeg valgte denne framfor voksiposen da jeg synes at det blir litt styrete montering på voksien, den er også stivere.
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 hollyposen ja,som er 120 cm.Den koster vel rundt 1800 kr,men jeg betalte 1200 mener jeg på tilbud.Ring de å hør du=)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2007 gutten min er så stor allerede. har en lammeskinnspose som jeg elsker, men skal bestille en pose til nå. og jeg må ha en som er lang og som vi kan bruke leeenge!!! 105 cm er for kort... 120cm er viktig..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har odenwälder babynest, det er den grå dunposen med sånn pusebamse nedi, og er 120 lang og kan brukes til barnet er 2 år. Jeg kjøpte min på babyshop og er stoooooorfornøyd!! Damen som jobbet der sa hun anbefalte den tusen ganger over voksiposene.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. januar 2007 Cat78 ¤oktoberjente¤: skreiv du feil eller?? til barnet er 2 år??
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. januar 2007 #10 Skrevet 2. januar 2007 Hun sa da det i butikken i hvertfall, men posen er jo veldig lang så burde ikke være noe problem egentlig. Men spørs om man får snurpa sammen posen som en sovepose med en 2 åring oppi da, men at de kan sitte oppi der og få den opptil skuldrene burde gå an..
gullskattmamma Skrevet 2. januar 2007 #11 Skrevet 2. januar 2007 Vi bruker den posen til 2-åringen vår. Han har goood plass i lengda. Får snurpa den godt sammen. Er veldig fornøyd med den posen, bortsett fra at han blir veldig klam i den. Brukte voksipose til han før, og den regulerte temperaturen mye bedre.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 2. januar 2007 nå ble jeg litt mer usikker igjen .hadde bestemt meg for den voksi posen som er fra 0-6 år. men ombestemte meg til fordel for odenwalder i dag... gutten min har atopisk eksem, og trenger god temperatur regulering i posen. blir han kjempevarm, får vi et !"#¤#"%#¤ liv etterpå med utlsett og masse kløe. har lammeskinnspose, men striken er allerede 75 cm, 6 mnd og må straks ha et tepper over posen fordi den rett og slett blir litt småkort..
gullskattmamma Skrevet 2. januar 2007 #14 Skrevet 2. januar 2007 Vi hadde egentlig bestemt oss for voksi 0-6 år. Men når vi kom til butikken anbefalte butikkdama odenwalder-posen, den var billigere og lettere, så vi endte med å ta den. Nå skulle jeg nesten ønske vi hadde voksiposen, siden han bestandig er klam når vi tar han opp. Det skal sies at gutten vår svetter mye, men opplevde ikke klamhet når vi brukte voksiposen. Siden dere er avhengig av god temperatur regulering, tror jeg at jeg ville valgt voksi. Den er jo dyrere, og større å frakte med seg, men liten vits med odenwalder hvis gutten deres blir værre av den. Ikke morsomt med utslett og kløe.
Ny spire i magen.. Skrevet 2. januar 2007 #15 Skrevet 2. januar 2007 Hei! Har bes.Odenwälder fra Rita Holm, fikk den i dag virka kjempe fin, kjempe god plass i den (pia e 9 mnd) Glede mæ til å få prøvd den ordentlig ut:) Helt enig med dæ at Tromsø har lite utvalg av barneutstyr!!
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #16 Skrevet 3. januar 2007 vet nån som den lammy posen finnes i lang str?? vil tru at en pose me lammeskinn har bedre tempregulering enn en pose bare i dun??! ja den butikken vi har e det godt utvalg på... men det e jo så dyrt. det e jo sjelden så bra tilbud at det lønne sæ å handle der. som oftest e det prisa som netthandel slår lett!!
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 3. januar 2007 #17 Skrevet 3. januar 2007 Har denne posen, varer nok til ungen er en 3-4 år.. Er litt varm når det er plus 5 grader ute og på kjøpesenter. Bruker nesten ikke klær i den, en tynn ullbody er det beste på litt varme dager. Blir nok veldig god å ha når det blir kaldt ute, om det noen gang blir det igjen:o) Bor i Trøndelag
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 3. januar 2007 #18 Skrevet 3. januar 2007 Betalte nesten 2000,- for den, oransj!. er dyrere i disse knall fargene, men det var den eneste de hadde akkurat da på BarnasHus.
soria moria og nurket Skrevet 3. januar 2007 #19 Skrevet 3. januar 2007 Odenwälder lammy XL skal visstnok være både bredere og lengre enn den vanlige utgaven. Ring Renes barnevogner (eller noe sånt), de kan svare på det meste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå