Milletrille Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Hei jenter Er så utrolig klar for å føde jeg nå, og det er jeg sikkert ikke alene om her inne! Har termin 25.jan, virker som en evighet.... Men tenkte jeg kunne begynne å pakke, eller i hvert fall skrive opp en liste over hva vi skal ha med på sykehuset. Noen som har noen gode tips? Og lykke til alle vordende januar-mødre!!!
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Heihei :-) Jeg har også termin 25.Januar.. Har begynt å pakke bagen,mangler bare ett par småting nå som jeg må pakke helt til slutt. Jeg har pakket : Morgen kåpe Nattskjorte Amme bh + ullinnlegg Truser,sokker Baby klær til hjemreisen Babyteppe Slipperser,tøfler Baby boken Toalettsaker,shampo,såpe også skjemaet for gravide da :-)
LisaColli Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 http://www.babyverden.no/templates/Article____4099.aspx jeg har brukt denne som inspirasjon! har i tillegg kjøpt xylocain salve, smøres på før dobesøk for å lindre smerte. hårføner kan også være lurt da det sikkert ikke er noe godt å tørke seg. vannflaske kan være kjekt å ha.
Camz Fødeklar Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 -Kamera/videokamera -mobillader -sminke -behagelige klær (kosedress)¨ -Varme labber til fødselen ( jeg frøs på føttene sist gang jeg fødte) -singlet/ t skjorte -druesukker
kk75 Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Hei Begynner også å bli klar nå. Starter permisjonen i morgen, så da skal jeg til byen og kjøpe meg en ny "kosedress" som skal ligge i bagen. Mange gode tips over her, det kan også være lurt å ta med lipsyl!
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Nå skal du se.. Jeg pakka: -2 sokkepar ( et til hver dag ) -3 truser ( en mer enn jeg trenger i tilfelle bindet skulle lekke ) -2 ammebh'er -2 bukser (en god og varm i fleece og en litt lettere og tynnere ) -2 gensere (en god og varm fleecejakke og en tynn, lett en) -1 morgenkåpe -1 par myke, gode tøfler -1 pk ammeinnlegg -1 pk tykke nattbind -1 fuktighetskrem (har veldig tørr hud) -1 hårbørste -1 deodorant -1 tannkrem -1 tannbørste og mp3 spiller og mobil, samt mobil lader Det er igrunn alt en trenger ja og hentesettet til babyen da! Og en smokk til hjemreisen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå