*betty* Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 hvor lenge er det da vanlig å gå før fødselen er i gang? Hodet har festet seg hos meg, men lurer på om det har noe å si. 3 uker til termin... Er det noen vits i å håpe på at babyen kommer før termin? Ikke så lysten på å gå over.. Noen erfaringer?
kokosbolle Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Hodet var festet hos meg for hvertfall 4 uker siden. Er på termindatoen i dag, med baby inni magen. Tror man kan gå ganske lenge med hodet festet før det blir fødsel, spesielt førstegangsfødende.
*betty* Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 æsj... nå hadde jeg et lite håp. Da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet.
*titte tei!* Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Jeg er nå i den siste uka mi.. har 5 dager igjen til termin. Hodet festet seg for ca 2 uker siden. Så det eneste man kan gjør er bare å vente. H*n kommer når h*n er klar:) Men håper som du virkelig at jeg ikke går over tiden, selv om det er vanlig for førstegangs fødende.. Utålmodig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå