Gå til innhold

Alva!

ønsker meg en baby ti! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vil bare ønske deg et godt nytt år og lykke til på UL i den 8 januar!

Er fremdeles ikke gravid, da jeg hadde en SA i slutten av november!:-(

Men håper sterkt på at det klaffer denne mnd!

Jeg prøver jo samme metodene som du for å påvirke kjønnet så det blir spennende å se pm du får jente nå!

Krysser fingrene for det! :-)

Du hadde sex like etter at EL testen var positiv?

Slik at det vart 1 - 2 dager før EL?

Hvilke EL tester brukte du da?

Jeg har brukt QR sine og pleier å få positiv test 2 dager på rad!

Er det slik at du også fikk positive eL teter flere dager på rad?

Testet du på morgenen eller kvelden?

Litt mange spørsmål dette her, men du svarer bare hvis du vil!

Lykke til på UL! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei! :-)

Jeg leste at du mistet, det var utrolig trist, slikt gjør vondt uansett hvilket barn i rekken det er (mistet selv før denne spiren), håper virkelig det klaffer for deg igjen snart!!!

Skal forsøke å svare på spørsmålene dine, men som sagt så aner jeg jo ikke om det funket da med tanke på kjønn.

Vi hadde sex samme dag som første EL-testen slo ut noenlunde positivt. Det skuulle bli 1-2 dager før EL ja, er ikke 100% sikker på om det var 1 eller 2 dager, men tror det må ha vært to.

Jeg har hele tiden bruk bille stips som jeg bestilte fra babyornot.dk Brukte dem jo i et år som prevansjon også så på meg funket de veldig bra.

Ja, jeg pleide å få positive EL-tester flere dager på rad, det varierte litt, men som oftest var det 3 dager, men en av dagene var gjerne ikke test streken fult så kraftig som kontrollstreken og dermed ikke 100% positiv. I de tilfellene jeg fikk 3 dager på rad tolket jeg det som at EL var samme dag/kveld/natt som siste testen slo ut positivt. Jeg fikk bare to skikkelig positive tester den mnd jeg ble gravid nå.

Jeg testet mellom klokken 12 og 17 som oftest. Når jeg kom på det rett og slett, men aldri om morningen, da heller om kvelden.

Du får ha masse lykke til videre med prøvingen! Og bare av nysgjerrighet, siden du også prøver på jente, har du bare gutter fra før?

Skrevet

Hei igjen Alva og tusen takk for svar! :-)

Jeg har 1 jente og 3 gutter, så det hadde vært veldig stas med ei lita prinsesse til slutt nå! :-)

Både storesøster og brødrene ønsker seg også ei lillesøster!

Ser vi er nokså like med å testene, jeg bruker QR og får aalltid en dag med nesten positiv test for så å få 1 - 2 dager med helt positiv test!

Krysser fingrene for at det klaffer nå i januar!

Har litt god magefølelse på det siden både Kimby, Susann77 har spådd meg over e-mail at det klaffer nå i januar!

Lykke til på UL og jeg håper at det klaffer for deg med jente denne gangen! :-)

Selv om jo det viktigste er at barna er friske , så er det veldig gøy å ha kunne være med å påvirke kjønnet om vi klarer det! :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...