Gå til innhold

Dagtreff, Febr, Mars, Apriljenter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og chris_25 kjeder oss sånn på dagtid, tenkte å ta en kaffe/lunch på Solsiden (Jordbærpikene) Torsdag kl. 13:00.

Flere som er med??

Skrevet

Det hadde vært koslig men har jordmortime da. Kanskje siden en gang.

Skrevet

Jeg kan godt tenke meg et dagtreff, Tinepia.. Hva med et nytt tidspunkt? :)

Skrevet

Hva med fredag, samme tid og sted? Evt. neste uke om det blir for kort "varsel"?

Skrevet

Jeg kan ikke på Fredag, det er planleggingsdag i barnehagen. Så jeg må være hjemme med lillepia... Jeg kan alle dager i neste uke.

Skrevet

Tja.. Neste uke, sier du.. Hva med onsdag 17. ? Forslag til tid og sted? :)

Skrevet

Åja.. Hehe.. Jordbærpikene på Solsiden var foreslått tidligere, ja.. Hehe.. (begynnende ammetåke..?!) ;)

Det er jo koselig der, da.. :) Hva med ca 12.30 da? :)

Skrevet

Så nettopp på kalenderen at jeg skal til legen den 17 kl. 13:00. Men jeg skal bare fornye sykemelding og ta en blodprøve, så jeg kan komme etterpå :)

Skrevet

Da setter jeg opp et dagtreff på "kalenderen" overfor med dato onsdag 17. januar kl 12.30 på Jordbærpikene, Solsiden :)

Håper mange kan komme :)

Skrevet

...og da så jeg nettopp at nov/des/januar-gjengen skal møtes der kl 13, samme dag... Men det går da vel greit, likevel? Vi finner sikkert hverandre likevel? ;)

Skrevet

Da skal jeg også prøve å komme, hadde vært gøy å se dere igjen, jeg traff endel på tregården og har ikke sett dere siden : ) magene har vel blitt mye større nå kan jeg tenke meg. Det har i allefall min.

Må ta forbehold om formen da, men forhåpentligvis er jeg mye bedre til onsdagen (bihulebetennelse).

Skrevet

Ja, det blir koselig :)

Håper du blir bra snart :)

God bedring :)

Skrevet

kjennes litt bedre ut i dag, så takk for det :)

lenge siden jeg har vært på treff nå så det er på tide.

Skrevet

Heisann.. Jeg må desverre melde avbud til dagtreffet idag :(

Veslejenta falt og pådro seg brudd ved albuen igår, og jeg må være hjemme og passe henne når sambo'n skal til tannlegen kl 12.15.. :(

Men jeg håper at dere som har meldt dere på kommer, og at dere får en koselig kaffestund.. Så kan vi jo evt prøve å få til et nytt treff om ikke så lenge.. :)

Ha en flott dag! :)

Skrevet

Tror det hele ble glemt jeg, for da jeg stakk innom i to-tiden (etter legetimen) var det ingen der...

Skrevet

å.. fant ikke ut det der før nå jeg :(

Skrevet

jeg var der i men fant ingen :( Det var nok en dag hvor det ikke passet for de fleste så det ut for. (det var jo masse salg der så turen var absolutt ikke bortkastet) Og det var jammen mange mammaer med sine nyfødte babiser på treff.... kjenner jeg begynner å glede meg mer og mer :) Håper på et nytt treff snart da.

Skrevet

Ja, vi må prøve å få til et nytt treff igjen snart :)

Æsj, synd jeg ikke fikk til å komme, men det sa seg selv når jenta hadde brekt arma.. Kunne liksom ikke nedprioritere henne.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...