Gå til innhold

"sammentrekninger"


♥Hilde & Emilie♥

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har hatt sammentrekninger/smerter i området rundt livmor/eggstokker?

Har i skrivende stund skikkelige smerter der nede,nesten som mens-smerter på en måte.

De er verst når jeg sitter!

Er dette vanlig??????

Blir bare en smule bekymret...........ville bare høre om det er flere som har hatt elelr har det slik......!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jada, det er normalt.. :) er stort sett bare livmorbåndene som strekker seg, siden det vokser der nede.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt og høre.......!

Lett for og bli mange bekymringer har jeg fått erfare........men er vel slik med de fleste som er første-gangs gravide:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja, kjenner til det der.. ;) i begynnelsen var jeg bekymret for ca nesten alt, da er det bra med BIM, da får man svar på alt man lurer på.. ;) er fremdeles litt bekymret i blandt, men begynner å roe meg en god del nå, sikkert fordi jeg er 11+6 i dag.. :) men regner med at bekymringstiden er langt fra ferdig fordet..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i min 10. uke nå......tiden går så sakte når det skal være så masse bekymringer....!!!!

Men en får ta en dag av gangen og håpe på det beste:)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen der ja! Stikker og strekker der nede! Nå har jeg hosta i en ukes tid også og noen ganger gjør det skikkelig vondt i venstresiden. Tenkte jeg skulle ringe legen i morgen hvis ikke det blir bedre i kveld... Bekymrer meg litt, men magefølelsen sier at alt er bra så jeg stoler på den i utgangspunktet i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...