Gå til innhold

Hva synes dere om Felix??

Anbefalte innlegg

Skrevet

??? Jeg liker det ganske godt.. men hvorfor tenker jeg på en hund? :-)

Vi har stevd veldig med å finne navn.. Har endt opp med oliver eller felix . hvis ingen passer så kanskje tobias..

flere som synes det er vanskelig `?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Navnet er egentlig veldig fint... Men jeg tenker katt... Den sorte og hvite i postmann pat tenker jeg på,av en eller annen grunn. Tror ikke den heter det,men...

Navnet vokser jo med barnet uansett,så når man har tenkt på det veldig lenge som en person og ikke ett dyr så er det jo ett fint navn :)

Skrevet

ja.. man blir nok vant til navnet :-) Får se hva han kler når han kommer ut :))

Skrevet

også tenker jeg på han lille gutten som tulleringer fra Radio 1 her i Oslo.. Han er bare skjønn.. "Hallo! Det er Felix, jeg vil bestille catering.. for jeg skal gifte meg..."

haha :o)

Skrevet

hehe =) heldigvis kjenner jeg ingen som heter det.. men har en venninne som hadde en katt som het oliver.. hehe.. så er vel noe uansett :)

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint, og så betyr det lykke :) Ville vurdert det navnet selv dersom det ikke var for at gutten til noen bekjente heter Felix...

Skrevet

fint navn....for en katt. på latin betyr det faktisk katt.

Skrevet

Hunden til min kjæres bror heter det:) Tenker på det som hundenavn:)

Skrevet

hehe :-) ååh er så vanskelig.. vi har gått gjennom aaaalle navnene, og ingenting passer.. unntatt de få, for vi vet ikke om noen som heter det. Får se hva vi ender opp med =)

Skrevet

Oliver er kjempefint!

Felix er for meg enten en katt eller en vestkantgutt med skikkelig snobbete foreldre.. Ikke vondt ment, jeg kjenner jo ikke deg! ;-)

Skrevet

Kjempefint - hadde vi tenkt å velge hvis det er gutt. Nå ser det imidlertid ut til at det er Felicia som kommer ...he.he

Skrevet

Katta til Pat heter Miss da.. Men jeg tenkte også katt når jeg leste det...

Skrevet

jeg tenker på katt når du sier navnet felix.. søstra mi hadde ei katt som het d en gang =)

Skrevet

Synes Felix er VELDIG vestkant, jeg.

Skrevet

Jeg synes Felix er kjempefint! Dessverre... for min svenske mann tenker bare på Felix-reklamen (som Idun her, veit du) "Felix gjör det goda godareeeeee!"

Liker det uansett veldig godt, jeg.

Navn vil uansett gi folk rare assosiasjoner.

Da ei venninne døpte jenta si, fikk hun et navn der jeg tenker: stakkars jenta, dømt til å bli overvektig... Bare fordi den eneste jenta jeg veit om med det navnet alltid lot den store magen sin henge nedenfor sine altfor korte gensere.

Bare kall han Felix, du - kanskje vi blir to, hvis jeg får overtalt gubben?

Lykke til! (Sneik meg inn fra 2.tri - for å sjekke debattemnene i 3.)

Skrevet

tenker selv på å kalle gutten min felix. betyr katt på latin ja, men katter er jo allrighte dyr :) kjenner ingen andre som heter det, men det er kanskje på vei til å bli et motenavn det også? jeg prøver å styre unna de værste der...men det er neimen ikke lett. konklusjon: jeg liker navnet felix :)

Skrevet

Jeg liker heller ikke sånne snobbe navn fra vestkant oslo..sånn som philip, kristopher og slikt.. Har aldri visst om noen som heter felix,grunnen til vi begynte å tenke på det navnet var fordi jeg overhørte ei med tvillinger på helsestasjonen som sa at barna het felix og fia..Så da tenkte jeg " wow,ett nytt navn"

Kjenner ingen med katt som heter Felix,aner ikke hvorfor jeg tenker på katt når jeg hører det..Men jeg liker jo katter da :-) Må ikke si det til sambo,han fordrar ikke de dyra.hehe.. :P

Så lista er foreløpig slik ;

1.Felix

2.Oliver

3.Tobias

Passer ikke noen av de sliter vi!! =o) Lykke til med navnejakten =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...