woo-woo Skrevet 2. januar 2007 #1 Del Skrevet 2. januar 2007 Lurer bare på hvordan dere tør å prøve å få barn når dere er 16-17? Jeg hadde sykt lyst på barn når jeg var 16-17, men tørde ikke. Var redd for mine foreldre , redd for at jeg ikke klarte skolen etter barnet var født, redd for at jeg var for ung osv... Jeg synes det er dumt at noen her inne synes det er negativt at dere velger å få barn i slik ung alder. Jeg tror ikke at dere er dumme, og ikke vet hva dere gjør. Jeg synes dere er modige som tør For min del bestemte jeg meg til å vente til jeg var over 18 , men da jeg ble 18 ville jeg fullføre skolen. Så nå er jeg 21 og gravid for første gang =) Jeg angrer ikke på det jeg har gjort, men av min erfaring av ønske om barn i 16-17 års alder , så dømmer jeg dere ikke. Hadde bare lyst å dele dette med dere. Og gi ros til alle som er så modige og oppfyller drømmen sin fordi om mange mener at det er for ungt å få barn når du er 16-17. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7616886-et-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-til-dere-under-18-ikke-noe-negativt-ass%C3%A5/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå