2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 6. januar 2007 #26 Skrevet 6. januar 2007 Hei, er 87 mod, altså 19 år.. har en gutt på 18mnd. venter en prins til 21 mars... Gift med barnefaren og bor i et ganske stort hus....(leier)... bor i indre østfold....
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #27 Skrevet 6. januar 2007 Jeg er snart 20, altså 87mod, har en kjæreste som er et år eldre enn meg. Vi har det veldig fint sammen, har vært sammen siden 1 og et halvt år. Jeg eier egen leilighet, men er ikke samboer enda:p er i 2pp. Spennende!
MinteMorKine Skrevet 6. januar 2007 #28 Skrevet 6. januar 2007 heihei=) jeg heter kine isabell er 19år og samme barnefaren, vi har vært samme i 3år, bor på jessheim og skal ha babyen vår i mai. *gleder oss* ellers er jeg nå veldig glad:) fordi jeg har fri fra jobb i morgen:P hehe.. kleeemmm
MaddeHar3Gull Skrevet 7. januar 2007 #29 Skrevet 7. januar 2007 Hei hei ! ååh så fin tråd! Madeleine heter jeg, 18 år, fra Alta. Alenemor til 2 prinsesser på 1 og 4 år. Venter nå tredje.. Har termin, slutten av april/beg.Mai. blablalblalba..
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 7. januar 2007 #30 Skrevet 7. januar 2007 Eg e 86modell, åg eg vente ei lita jenta i i mai:) Mens-termin 17mai. UL-termin 25mai. Glede meg kjempe masse:)
alenemamma_ Skrevet 11. januar 2007 #31 Skrevet 11. januar 2007 Heisann:) Jeg er 18 år (fødd i 88), singel og har termin rundt den 24 juni:) Jeg gikk tom for p-piller en liten stund før uhellet skjedde, så tok 2 angre p-piller. Følte meg ikke helt trygg på den første som jeg fikk på helsestasjonen, så tok å kjøpte en på apoteket dagen etter. Men neida, den lille var sta og kom likevel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå