Gå til innhold

Oversikt over oss på Ung&Gravid=)

Lapez

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å kjeder meg så jeg lager en tråd om dette jeg=)

Selv er jeg 18, forlovet, vi bor i trondheim og venter vår første i begynnelsen av mars=) Vi skal få ei lita pie:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 17 år (født i 89), har termin 16. juli, flytter inn i stor og fin 3-roms leilighet på Jessheim med forloveden min om 2 uker :) Ble gravid på p-piller, men nurket er veldig ønsket :) Får oss en Boston Terrier valp i begynnelsen av april! Bare å legge meg til på msn for de som vil: [email protected].

Skrevet

Jeg er 88-mod og har termin den 12.mars :o)

Nettopp flyttet fra Trondheim til Verdal i en kjempestor og fin leilighet =D

Skrevet

Hei hei!:)

Jeg er 20 år, samboer og vi bor litt sør for trondheim!!

Vi venter vår første i midten av mars og vi får en liten prins!:)

Gleder oss masse til den lille kommer.:)

Skrevet

Jeg er 19, samboer med barnefar og vi venter vår første i mars. Termin er 19. mars.

Bor på Helgeland, i ei nydelig leilighet som vi leier.

Vi vet ikke kjønn, men skal på 3D-UL i neste uke, og da kan det hende vi ser kjønnet. =)

Skrevet

jeg er 19, samboer med min kjære, driver på å flytte ut fra kjelleren til foreldrene mine, til ei kjempelita leilighet, har termin 20 juli, og er også fra helgeland.. :P er vårt første barn, og vi gleder oss masse, men bekymrer oss samtidig en del for økonomi osv, men det tror jeg skal ordne seg..! ;)

Skrevet

jeg er 19 år, forlova, vi bor i skein og venter en liten prins i mars:o)

Skrevet

jeg er 17, singel bor i en liten hybel som jeg leier av mammaen min=)

terminen er 28 jan=)

gutten min skal hete oliver=) <3

Skrevet

Jeg er 18 år, bor sammen med samboer i akershus! Termin om 8 dager jeg, 10 januar! Å da kommer lille tony!

Skrevet

Jeg er 17 år, bor sammen med barnefar på en ganske sto leil. hos forelderene mine på et lite sted kalt Ulefoss. Har termin i mai, skal på U.L i morra så håper på å få vite kjønn da:-)

Skrevet

Jeg er 18 år:) Blir 19 14 juni og venter det lille underet i august, foreløbig termin er 1 august:)

Skrevet

Hohoi!

Jeg er da Jessie med lille Adele i magen, termin 2 februar.. Bor i Oslo delvis med kjæresten, bare venter på vesla nå :) Alt klart!

Skrevet

Jeg er 18, forlovet fra Bømlo i Hordaland. Skulle få vår første i juni men mistet i MA to dager før jul. Skal prøve igjen så snart vi kan:)

Skrevet

Jeg er 22 år, samboer, og flytter snart inn i et stooort hus, bor midl. hos foreldre nå :) Prøver å lage ny bolle i ovnen så vi kan få vår første baby..

Skrevet

jeg er 18år. Bor i Bergen, men skal flytte til stavanger nå=)

er forlovet med verdens beste kjæreste, han er 23år..

venter vår første den 29januar, men h*n kan godt komme noen dager før=)

Skrevet

20 år bor i oslo. forlovet med en fantastisk kjæreste på 24år.vi flytter inn i nytt hus i februar, så da er alt klart når den lille kommer i juni. vi vet ikke hva vi venter ennå. vi skal på ultralyd 23januar.

Skrevet

19 år, tatt abort 1 gang angrer sinnsykt(både jeg å min samboer).Men nå prøver vi for fullt ;) . bor i gudbrandsdalen, i kjeller leilighet hos bestemor(billig). Håper på 1 liten en i magen snart....sukk

Skrevet

Jeg er 19 år forlova å bor i trondheim. Er ca 9 uker på vei og gleder meg masse til gutten/jenta kommer! har termin ca 17 aug... Leeeeenge til enda menne vi gleder oss begge to.

;)

Skrevet

Jeg er 19 år, og bor i Trondheim. Venter gullet mitt 3 april <3 er en gutt:D

Skrevet

Jeg er 15 år (16 om noen dager), singel og venter en baby rundt den 8. juli, skal på UL om 6 dager og håper på å få se kjønnet da!

Skrevet

hei,jeg er 21år.bor i larvik sammen med sambo:) har termin 07.07

gleder oss masse.men syntes ventetiden er lang.hjelper vel litt når jeg byner og kjenne knerten:)

Skrevet

Jeg er 22 år og venter nr 2 i juni/juli. Storesøster blir 2 år på st.hansaften. Jeg er samboer, men med gifteplaner i april( på dagen 3 år etter at vi møttes). Vi bor i ei lita bygd på Sørlandet.

Skrevet

Hej hej..

Æ e 20 å venta smått me samboern min på 24 den 6.april.. :)

Har kjøpt oss høvelig stort å fint hus nettopp, så vi stortrives i på Myre i Væsteråln.. :)

Skrevet

Hei der

Vi er et par på 19 og 23,som venter vårt første lillegull i slutten av juni.

Vi bor sammen i vårt eget hjem i Nordland:)

Skrevet

jeg er 19 år, venter liten med min sambo på 30 i mai :) blir kjempekos.. nett flytta til et litt mer barnevennlig sted, som og har større plass enn hva vi hadde. ar to katter og, og 4 andre dyr :) og masse fisk da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...