Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en si at en ikke ønsker unødvendig personale under fødselen? som f.eks studenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg tror at de aller fleste steder vil de respektere et slikt ønske. Det kan være en idé at du skriver det ned sammen med andre eventuelle ønsker du har og leverer det til de som tar deg imot når dagen kommer.

Kan det allikevel være en ide å tenke på at det er bra at de som er ansvarlig for din fødsel, fikk være med som observatører i studiene sine slik at de er godt kvalifiserte til å ta vare på deg?

Skrevet

Jeg mener at de spør deg om du vil ha studenter inn eller ikke. De kan jo ikke bare slippe masse fremmede inn mens man ligger der å skrever... Kommer ikke på tale om å ha studenter med under min fødsel, uansett hvor lærerikt det er for dem.

Skrevet

De SKAL spørre deg om det er ok at det er studenter til stede. De skal også respektere at noen ikke vil det.

Hadde en student med sist, synes det er helt greit de må jo lære. Men at det kryr av barnepleiere der inne synes jeg ikke noe om. De trenger virkelig ikke være tilstede under en fødsel.

Skrevet

Så lenge det ikke er medisinsk nødvendig, så kan man vel be om at det ikke er flere personer enn nødvendig inne på fødestua.

Skrevet

det er ikke snakk om en hel haug med studenter slik som det var før i tiden. det er bare en student om gangen, og de holder seg som regel godt i bakgrunnen. har selv vært student under en fødsel, og synes det var veldig spennende og lærerikt. tror ikke hun som fødde registrerte meg i det hele tatt, hadde nok mer enn nok med seg selv

Skrevet

Dette er svært personlig og individuelt, bare si det som passer deg der og da, det er de vante til på slike steder! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...